Party, party..

Hej och hå, så det kan gå..

Är så fruktansvärt seg idag, helt sjukt.
Snacka om kaos! Kul hade jag iaf, det är väl huvudsaken! :)

Gårdagens - var att min telefon slutat funka.. IGEN.
Är typ samma fel som det var förra gången den blev sådär konstig..
Går inte att starta upp,.. Den liksom fastnar innan man kommer in och ska slå pinkoden..
Snacka om irriterande!
Så ska ner och lämna in den imorgon.. Hinner inte just nu. Får se hur det går då.

Lär hem och städa iaf, och gå till Sabina, så jag får låna hennes telefon tills imorgon...
Ska ändå gå ner till Skatteverket och lämna in papper, även till Soc, så jag får pengar.
Då kan jag lika gärna ta allt på en gång. :)

Tack Daniel för skjutsen hem. Förlåt om jag var otrevlig!

Shit.. Snacka om yr jag var igår. Haha.

Det är nog något visst med karlar som spelar gitarr och sjunger!
Heter dom alla likadant? Verkar så.. :P
Vissa spelar så man inte kan annat än rysa och smälta! :)

Nåja.. Nu lär jag gå och hämta telefonen. Lär ha något att använda, så det går att få tag på någon ifall det behövs.
Helst när jag har Elias.


Hejhopp.


Tack Robin och Sabina för en rolig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Aaaah, ingen lur! Det förklarar inga svar med andra ord.. haha! :P

2008-08-17 @ 19:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0