Uhm.. //Uppdaterad.





Så jävla skön låt!

Vadfan gör man?! Jag har rätt tråkigt, är trött, och allmänt seg bara.
Skulle lämnat in telefonen idag, men det har väl såklart regnat massor idag.

Har iaf lämnat in det viktigaste papperet idag. Får ta det andra imorgon, om Adressändring.

Imorgon är det dags för Elias spruta. Så ska väl ta och lägga mig strax. Är supertrött.
Har varit på rätt kasst humör idag.. Ler ni? Varsågoda!

Lär lägga mig nu, så jag orkar med morgondagen.

Godnatt.




****************




Jag funderar på att göra min blogg privat igen. Vill inte att folk ska veta så mkt om mig och mitt liv,
som inte har ett jävla skit med det att göra egentligen!
Och nej.. DU behöver inte ta åt dig!!

Gud.. Tillbaka på ruta 1.. IGEN!
Och ja.. Det var mitt humör. Men vad sjutton.. Sa att det inte var pga dig!!
Men.. Vi såg ju hur bra det gick...

Mitt humör har varit superkasst redan sen imorse.. Varför? Vet inte!
Om jag ändå visste, så jag kunde gjort något åt det.
Alla har väl sina bra och dåliga sidor.. Tack och lov!
Även om man kanske velat ändra på folk...

Nu ropar verkligen sängen, även om jag redan ligger i den.. Lär bara lyssna klart på låten nedanför först.
Så man kanske blir av med MASSA aggressioner och kan somna därefter.

Godnatt!!

Och du.. Skärper vi oss på riktigt nu?!
Det gick ju bra ett tag iaf!

Sånt här humör har jag just nu!!!
Tror ni det är kul?? NEJ!
Kul för er kanske!
Bah. STICK!


Kommentarer
Postat av: Malin

man måste ha dåliga dagar ibland för att kunna uppskatta dom bra ;)

2008-08-19 @ 21:58:15
URL: http://vaneliuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0