Ny blogg.

Sådär ja, nu har jag fixat med ny blogg.
Ni får adressen senare, när jag fixat med allt. Finns en som har adressen redan, tack vare att jag behövde lite hjälp. :)
Tack snälla du!!

Nu kan jag skriva vad jag vill, och kan till och med låsa vissa inlägg, som jag inte vill att vem som helst ska läsa.
Hur underbart är inte det?! :)

Sthlm HEEEELA långa underbara helgen!! Äntligen får jag träffa dig igen, sötnos!! <3

Elias fick sprutan idag. Gick ganska bra ändå. Vissa saker kunde ju gått bättre.
Men ska bli skönt ändå att få komma bort från den här jävla hålan.
Så kan resten av Borlängenötterna sitta här och mögla! :)
Jag är glad bara jag och Elias kommer iväg.. Bort från allt!!

Förstår mig inte på folk längre. Uhm.. Finner inga ord.

Nåja. Sängen var det, ja..
Imorgon blir det att fixa med massa saker.

Godnatt, mina "kära" läsare.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Men... :)

2008-08-20 @ 07:41:21
URL: http://www.busbebis.se/Blog
Postat av: Monica

Åh, skönt för er att få komma iväg och se nått annat än Borlänge ett tag! Hoppas ni får en bra helg!

2008-08-20 @ 10:10:11
Postat av: Malin

åååååhhh jag vill också ha sån!!!!!! =)

hur gör man?!?!?!? måste man ha en hemsida eller vad???hihi

2008-08-21 @ 12:28:53
URL: http://vaneliuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0