True love.

Nääe, jag har INTE åkt in.. SYND nog! ;)
Väntar bara på att allt ska sätta igång.. Får försöka hålla igång så mkt som möjligt, det KAN ju funka. Men gör det inte det, då är det väl så. Det kommer när det kommer. =)

Är morgonpigg idag igen.. Ovanligt va?? Var samma som igår, jag lyckades dock somna om efter några timmar. Så det var ju alltid något iaf. :)


Dammsög, duschade, gick till mamma, åkte till morbror, åkte till mamma igen, satt ute o myste i solen, fick se en uppklädd Micke i kavaj och grejor.. wohoo. haha. Inte varje dag man får göra det inte. :) Se honom i kavaj alltså ;)

Väntade på Daniel, åt pizza, åkte hem, grinade, diskade, kikade på film, sen sova.
Så såg min gårdag ut! ;)


Idag blir det lite roligare, hoppas jag. :)

Funderar på att sova lite middag.. OM jag kan, det är ju frågan.


Haha. Daniel skrev precis sms o frågat om jag packat BB-väskan. Det lustiga var att jag tänkte på det igår, skrev t om till Ingela att jag var tvungen att göra det.. Hon tyckte jag hållt igång så mkt. :P
Så ja, det är väl kanske lika bra att packa den, så den står innanför dörren.

Lär dock bara handla filt, trosor o bindor (att ha hemma iaf), sen är allt klart! Precis allt!! :)
Förutom att Daniel ska prova få in vagnen i bilen, fixa hjulen, o ta hem vaggan o bädda den, sen är allt komplett! :)


Om ett tag kommer svärmor med Mimmi också! Lite hundvakt sådär. Skojigt. Får hoppas det är fint väder hela dagen, som det har varit dom senaste dagarna.. Så man kan vara ute o gå lite. Då har jag ju all anledning att gå också, när hon är här. :)
Synd bara att man inte hade något sällskap att gå med! :(


Fast jag lär försöka få in ödlan först, törs nog inte ha honom ute när hon är här.. Man vet faktiskt aldrig! O jag tänker inte ha det på mitt samvete sen, om det blir något. Så lika bra att stoppa in stackarn! :P


Nåja. Ska nog ta och börja rensa i  garderoben nu.. Så man har något att roa sig med. =)

UNDERBART VÄDER!! LÅT MIG FÅ HA KVAR DETTA HUMÖR.. LYCKORUS! :D

Fattas bara att mina eksem blir bättre, dom har blivit så fruktansvärt torra nu.. Men beror nog på luften. Svider som sjutton gör dom. Helst under armarna.. Alltså.. Jag fattar inte, hur kan man få eksem i armhålorna?? Fattar dom inte att det gör ont? Där blir man ju fuktig o varm o halleluja.. Men nejdå, dom ska prompt sitta där, har dom bestämt! :P Morr..
Visst ja.. Bröstvårtorna får gärna läka också!! Ligger ju o kliar sönder dom på kvällarna/nätterna när jag sover, vilket inte är så bra. Ska nog börja sova med amningstopen och en MASSA salva.. så kanske dom läker. Men då blir det ju så fruktansvärt varmt istället. :/
Kanske är bäst man vänjer sig. :P

Nåja.. Det blir nog bra. Huvudsaken dom läker innan förlossningen iaf!! :)

Nääe.. Vänta på att svärmor kommer, sen ska jag nog ta med mig hunden o gå till mamma, när klockan blivit lite mer ;) Haha.
Micke fick ju guldklocka på SSAB igår! Hoppas dom hade det trevligt iaf.. :)
Men det lär jag väl få höra när jag kommer. =)

Ska ta o slita mig nu! :D Haha.

Ha en fruktansvärt bra dag!! :D


Kommentarer
Postat av: MiniMie

hoppas din dag oxå blir fruktansvärt bra =)

2008-04-24 @ 09:46:32
URL: http://minimie-skrivkramp.blogspot.com
Postat av: Malin

vadå inge sällskap?? va e de för skitsnack?va har ja sagt åt dej?? hahaha!ja slå en pling du om du behöver lite stöd på förlossningen ;) tänkte på dej idag ja en massa...haha.miss you! =) och du lilla stumpan..ALLT behöver inte vara klart innan bebis kommer...du hinner när den har kommit också.jag LOVAR =) de viktigaste är att de finns kläder och blöjor typ...resten kan man ta när man hinner om de är så... =) stressa inte så mycke.. =) då blir ja me stressad..å fråga mej inte varför..hahah.puss på dej prinsessan

2008-04-25 @ 01:25:31
URL: http://vaneliuz.blogg.se
Postat av: Ingela

Nu är du borta igen. Har du åkt in? ;)
*väntar ivrigt på besked*

2008-04-26 @ 21:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0