Supertrött lördag!

Har inte haft någon större ork att uppdatera något.. Har egentligen fortfarande inte, men Malin tyckte jag skulle göra det, så jag gör väl det för hennes skull då! ;)

Det har inte blivit någon ny magbild ännu. Har inte orkat krånglat med kameran o sladdar o skit bara, så det kommer väl 2 nya på måndag, skulle jag tro! :)

Bah. Vilken vild bebis man har! Hade telefonen på magen när jag kikade på Sing a long, rätt vad det är så glider telefonen ner.. Då har bebis haft full rulle därinne o sparkat iväg telefonen. Haha. Såg lite kul ut faktiskt!
Är ganska obehagligt när bebis drar fötterna efter sidan.. Kittlas som tusan. Man hoppar ju till hur mkt som helst. :D Mysigt!

Brorsan sov här inatt, Tim alltså. Så vi spelade lite Crash Nitro Kart inatt. Sen blev jag så matt på skiten, så jag gav dosan till Tim o gick o lade mig. Haha. Inget tålamod alls längre! :)

Vaknade kl 10 imorse, av att Daniels klocka ringde.. Vemfan vill gå upp då, egentligen? Shit vad trött jag var! Daniel skulle på någon marknad på Tommys motor, eller vad sjutton skiten heter. :P
Så jag gick väl upp o följde med då! Fick komma ut i vårvädret en sväng iaf. Även fast det blåste en hel del, men det var någorlunda skönt ändå!
Jag o brorsan satt på en bänk ett tag, sen kände jag hur kall i rumpan jag blev så jag gick (läs: vaggade) till bilen o satt mig där för att inte få urinvägsinfektion. Det är nog ingen höjdare!

Förstår inte hur Daniel orkar hålla sig vaken när han jobbar natt. När han bara sovit i ca 4 timmar idag. Vi sov middag i 1 timme innan han skulle åka till jobbet, han somnade dock före mig, så fort han slog ner huvudet på kudden nästan. Sötnosen! :)
Jag fick ihop en halvtimme iaf. Är superdupertrött nu!

Har gjort lite mat idag också, för en gångs skull! :P
Blev köttfärs med grädde, tacokrydda o champinjoner, o makaroner till det. Mums, var längesen man åt det! Tyckte dock inte det var så mkt smak på det, men det fick väl gå.
Fryste in lite köttfärs som blev över. (Ogjord såklart). Så det finns. :)

Visst ja. Har varit hos BM också, i fredags! Hade samma BM som hade föräldragruppen, för min BM var hemma med sjuka barn.
Allt såg bra ut iaf. Förutom att jag hade lågt blodtryck, vilket jag inte känt av så mkt, förns nu när hon har sagt det. Hjärtljuden låg på 136slag/m. Tycker dom sjunker mer o mer. Ska bli skoj att se vad vi får för en liten filur! :)
Huvudet låg nedåt iaf! Hon sa dock inget om någon fixering eller ej, så jag vet inte hur det ligger till med det. Skönt iaf att h*n börjar göra sig startklar! :D
Hon frågade lite hur jag kände inför förlossningen och så också. Och jag börjar bli ganska nervös. Man vet ju inte alls hur det känns.. Är väl kanske lika bra, så slipper man vara orolig över smärtan. (Även fast jag är väldigt orolig iaf!). Vill heller inte få panik när det väl börjar bli dags.
Försöker göra allt för att inte tänka på förlossningen, jag får ta det som det kommer helt enkelt! :)
Hoppas det blir snart bara. Min foglossning börjar bli väldigt jobbig att gå med! :/
Vill grina varje gång jag tar mig ur sängen.. Men istället sitter man på sidan o ojar sig en massa. Haha. Stackars karl som får stå ut med mig o mitt gnäll. Fast samtidigt så får han faktiskt stå ut i någon vecka till iaf! ;)
BM förberedde dessutom Daniel att han får ta ALL skit på förlossningen. Haha. "Det är lugnt, jag är van", säger han. HAHA. Vadfan. :P

Nääe.. Nu orkar jag fasiken inte skriva något mer. Ska ta en snabbdusch sen får det bli sängen om en liten stund. :)

Hejsvejs.



Kommentarer
Postat av: MiniMie

japp.. vi ska nog kika efter vad de blir för sort.. OM man kan se de förståss.. annars har de ingen större betydelse egentligen.

Blir de en pojk är de skoj för albin att få en lillebror.. blir de en tjej blir de lika kul de att få en av varje.. ;)

2008-04-06 @ 08:15:08
URL: http://minimie-skrivkramp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0