Nattlig uppdatering.

Har ändå inget för mig, så kan lika gärna ta och uppdatera en sväng här! Daniel har iaf åkt iväg med Dennis för att glo i garaget eller något, vad vet jag? Spännande liv, va? Bläh.
Yeye, han får väl passa på nu, medans det ändå är några veckor kvar, när det är 1 vecka kvar, då kan jag lova att han INTE får åka ifrån mig, den saken är klar! Förutom när han ska jobba då. :)
Är det fel av mig att tycka så? Hm.

Ida var här en sväng idag. Vi satt mest o pratade lite, om allt mellan himmel och jord. Skönt med sällskap härhemma för en gångs skull.

Bah. ComHembox, Boxer, whatever. En COMHEMBOX då! Eller, en låda kanske? :P Vad sjutton, jag kan väl inte sånt där, vad allt heter. Haha. Folk förstog ju vad jag menade iaf! :D
Och ja, 184:-/månad kan jag väl vara värd iaf. Jag har ju trots allt burit på en bebis i 9 månader.. Eller, jag kommer göra. Såå, vad sägs? :P Jag tyckte det lät som en prima idé! Jag är smart jag! :)
Ful får man vara, men inte dum! Halvdum är jag.. Men snygg, näääe.. :P Aldrig påstått heller!

Pfft. Hur mkt bensin o delar du får för det bryr jag mig inte om! Jag kan väl vara värd en liten låda, du har ju fyyyyrhjulingen o roa dig med? :P Mupp!

Har fått pengar nu iaf. Så man kanske ska ta o shoppa klart allt imorgon. Inte för att jag har någon vidare lust o ens gå, för jag har så jävla ONT! Dumma foglossning!! Har så ont så jag vill lägga mig ner o grina! Kanske är på tiden att prova det där lakanet, så man iaf kan ta sig i och ur sängen riktigt!

Wiie! Idag ringde Marie från Sthlm till mig, gissa om jag blev chockad?! Superglad blev jag iaf! Hon skulle komma hit till Blge nu i april nån gång. Tror hennes karl skulle jobba här i Blge under en helg, som jag förstått det. Så jag får passa på att leka lite med henne då! :)

Har fortfarande inte lagt mig.. Är dock supertrött! Har som sagt varit vaken sen halv7 imorse. Tur för Daniel att han kunde somna om o sova till 7 då. Inte fan kunde jag det iaf! Var superkissnödig, så var ju bara att gå upp o kissa o sen lägga sig igen.. Inte fan fick jag sova något mer för det inte!
Öronproppar lär nog införskaffas, iaf om jag ska kunna få sova något över huvudtaget. En karl som gnisslar tänder är inte skoj! ;)
Lär nog ta till Smarties knep snart! :D

Hallå! Vadfan har hänt med mitt humör? :D Mår underbart!
Hittade även en gammal låt idag.

Inner Circle - Games People Play. Haha. Hur glad blir man inte av den?! :D

Bläh. Hurfan ska jag kunna sova när jag är själv nu då?! :(
O veta att han är ända där borta.. O jag är själv här. :(
Som sagt.. Ok om han varit på jobbet, men inte då! :P

Får göra som jag brukar göra. Lägga det andra täcket o bulla upp det, o låtsas att det är en människa.. Så kanske man kan sova lite iaf. :P

Och vet ni vad.. Det är faktiskt mkt roligare o skriva när man får kommentarer. Ingen annan som tänker på det? =)

Blev t om en uppdatering 2 gånger idag. Duktiga jag! :)

Nehe. Nu är det slut på det här. Dags o försöka sova lite snart.

Puss på min älskling!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Han ska nog faktiskt ta och hålla sig i närheten från och med nu, för det kan ju faktiskt hända saker när som helst nu :)
Snart får du snusa bebbe :D

2008-04-03 @ 07:08:00
Postat av: vicki

klart han ska hålla sej i närheten när de bärjar närma sej =) de tycker jag .. annars får du minsan skälla på han =)
får du ingen "låda"?? de tycker jag att du ska ha juh =) du ska juh kunna få roa dej med nått på dagarna sen nära du är mammaledig=)

kramar=)

2008-04-03 @ 10:01:18
Postat av: Daniel

jag är ju inte längre bort än ssab. ni bara klagar. grin tanter!! :)

2008-04-04 @ 01:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0