Förbannat irriterad..

 





Jag blir så förbannat matt på det mesta just nu! Även om det kanske bara är smågrejer.. Men blir man irriterad över sakerna så är det väl inga smågrejer?!

Folk verkar ju ha det så förbannat bra.. Gå på en massa olika saker tillsammans.. Är med varandra hela tiden, har inget att klaga över, osv, osv.
Säger sen vidare till mig att gör det, o gör det,.. Vart ska man få pengarna ifrån då, hade ni tänkt?! Ska ni betala eller?? Jag har inga pengar. Världens fattigaste jävla människa! Får glatt sitta här o äta mina jävla nudlar.. Har inte ens råd o gå upp o handla mat nu. Känns jättetryggt! Mm, eller hur.

Folk som snart ska ha barn går på bio, äter ute, gör en massa saker tillsammans. KUL FÖR ER!!
Jag är inte ett dugg avundsjuk, nääe, inte alls..
När gjorde en annan något...? Det finns inte ens ett minne av det..
Hoppas ni hade kul på era middagar o allt vad det nu kan vara..

Den där förbannade marknaden hade man iaf kunnat gått på.. Men näe.. Jag får glatt sitta här, som sagt.
Får väl försöka gå på Rättviks marknad då, om inte annat.. Men bara för det så jobbar säkert Daniel EM då.. Tur man inte blir förvånad över något alls längre!

Kan lika gärna gå o lägga mig igen,. Varför ska jag sitta här o vara så jävla irriterad för?
Är så trött på o inte ha något skoj o göra..

Tänk om fler människor än Malin o Mika kunde ringa o fråga om man ville följa med någonstans, o göra det, o göra det..
Men nääe.. Man ska sitta i soffan o se dum ut i flera timmar.

Godnatt.



Trött, irriterad, orkeslös.. OCH gravid!


image37


Vilken underbar unge!! Och vad tjock jag ser ut. Och ja, tröjan har åkt upp lite..


Kommentarer
Postat av: Ingela

Fint kort ju, ett sånt där du skulle förstorat och satt upp på väggen egentligen. :)

2008-04-20 @ 08:16:08
Postat av: Anonym

Buda på biljetter på tradera och kom ner till mig :D Jag kan också behöva ha det lite kul ^^

2008-04-20 @ 09:25:22
URL: http://metrobloggen.se/beccis88
Postat av: therese

GUUUUUUUUUUUUUUUD i himmelen vilken fin bild!!! Jag jobbar idag och slutar klockan tre... Du får jätte gärna följa med ner på marknaden! Barnen är ju i säter och lekar, då kan väl vi gå ner på stan och leka? :)
Hör av dig om du vill.. Kram!

2008-04-20 @ 10:02:05
URL: http://theresee1987.blogg.se
Postat av: Ida

Mys kort! Klart man kan ge förslag på saker man kan göra, som jag gjorde? Kan man sen inte så är det ju så.. och bara för att andra kan göra saker så kan inte du bli irriterad över detta?

Det beror ju på vad man prioriterar sina pengar på, haha, om man har gemensam ekonomi osv. Men nu äre dags o tänka på bebisen i första hand!

2008-04-20 @ 17:25:41
Postat av: Malin

underbara människa!! =)
ni blev så fina på kortena du å min älskling =)
tur jag har er..hihi.

2008-04-21 @ 13:48:34
URL: http://vaneliuz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0