Desperata hemmafruar!




Jaa, se på fan! Idag börjar Desperate Housewives! Hur underbart som helst! :)
Har t om glass hemma!!

Var hos Malin o Kevin igår o myste lite! Vi kikade på film, Den man älskar, närmare bestämt. Gick att kika på iaf,.. Inga fel på den.
Satt o myste en hel del med Kevin.. Mysunge! Han är inte blyg han eller, tur är väl det =)
Kommer lite kort sen, när Malin har tömt kameran.. ;)


Har ärligt talat inte så mkt att skriva idag. Så det får bli en kort blogg.

Nääe.. Nu lär jag göra något, innan jag blir tokig. Får se vad det kan bli för något.

Hejsvejs.



Barnet: Nu väger barnet mellan 2000-2500 gram och längden är ungefär 45 cm. Barnet kan börja röra sig mindre nu, de stora rörelserna ersätts ofta med små stötar från fötter och knän. Man kan få fin kontakt med barnet inne i magen, om man t.ex puttar lite på något som kan vara barnets fot kan man få en reaktion tillbaka. Kanske tar barnet bort foten för att sedan placera den på samma ställe igen.


Nu börjar förlossningen närma sig! Har 4 veckor kvar idag. Eller ja, 5 om man räknar som BM gör, men det är det inte många som gör över huvudtaget.
Börjar få ont lite överallt. Ryggen helst! Kan numera inte sitta i soffan, för den är alldeles för obekväm, så jag har övergått till fåtöljen. Skönt med lite ombyte! ;)



V36 (35+0)

Kommentarer
Postat av: therése

Vackra kvinna.. :)
Hoppas du får det mysigt ikväll.. Det ska då jag ha, fast jag har inge glass så jag fåt nöja mig med choklad.. Om du inte vill kika ensam så kan du höra av dig! :) Kram!

2008-04-15 @ 17:57:57
URL: http://theresee1987.blogg.se
Postat av: Malin

haha..5 veckor e de ju Ida!! 40 fullgågna veckor! =) förlåt att jag förstörde lite för dej nu...hahaha

2008-04-15 @ 22:40:35
URL: http://vaneliuz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0