Dags för ny uppdatering! :)

Har varit lite dåligt med uppdateringar nu igen. Denna gången var det inte mitt fel iaf! :)
Utan det var fel på blogg.se. Så skyll på dom istället! ;)

Har faktiskt saknat att skriva lite i bloggen. Nu vet jag istället inte riktigt vad jag ska skriva. Haha. Komplicerat!

Vet inte varifrån jag fått mitt underbara humör? Aldrig mått såhär bra, känns det som! ;)
Är nog väldigt mkt som gör det, hur allt är mellan mig o folk, osv. O slynhyndor som håller sig borta! :P
Det gör otroligt mkt!

Har hämtat skötbordet nu iaf. Så nu är det klart. Resten kvar då. :P
Jag får ta en dag med Daniel sen o handla, om han är sugen på det. Jag måste ha amningsBH o grejor iaf.

Hm. Har faktiskt börjat funderat på om man ska kolla upp någon som kan fotografera, tycker det är så fint med sånna där fina gravidbilder, där både blivande mamman och pappan är med, men det är nog inget Daniel skulle gå med på. :P
Sen får man väl kolla upp hur dyrt det är och så, också.
Ja, Björn och Maria, ni har nog rätt. Jag kommer nog ångra mig om jag inte tar några sånna kort!

Visst ja, har nu gått in i v34. 6 veckor kvar. Nääe, nu börjar jag få panik! Har just insett hur nära det är. Har tänkt o funderat på vem som kommer få mest panik när det sätter igång, jag eller Daniel? ;)
Det är nog jag som kommer få mest panik, iaf om han är på jobbet när allt händer. Då hoppas jag att han är förbannat snabb hem! Annars kommer han nog få höra! :D

Undrar vad man ska göra idag då? Ska ta o göra lite mat iaf. Fast bara om jag har majonnäs hemma, annars vill jag inte ha, inte till det jag tänkt äta iaf. :P
Det får bli fiskpinnar, mos och dillsås. Majonäs fanns det hemma iaf. Vilken tur jag har! :)
Synd att man ska laga mat åt sig själv bara. Men får göra något gott till Daniel sen när jag fått pengar o han är ledig. Det har han väl förtjänat iaf! :) Fläskfilégryta eller liknande. Mums! :D

Ingela har gett mig ett bra tips! Frågan är om Daniel går med på det. :P
Vi tyckte att vi skulle skaffa en Boxer, så jag har något att kika på när man får sånna där vakennätter sen. :)
Hur bra låter inte det, älskling? ;)
Är tydligen inte allt för dyrt heller, så det är väl tur det. Plus att man får välja 8 favoritkanaler också. :D

Nu får det här vara klart snart, tycker jag. Tiden kan iaf gå lite snabbare! :)

Wiie. Idag är det ju Barnmorskorna. Ett måste att se! Satt o stortjöt när jag kollade på det sist. Tur Daniel inte var hemma då, Tim var dock här, fast inte härinne i datarummet. ;) Haha. 
Pappan som grät när bebisen kommit, i slutet, var ju supergullig!
JAG VILL OCKSÅ LIGGA DÄR, NUUU!!! :D Snart så!!

Nej, nu ska jag nog ta och göra något. Nu vad det skulle kunna vara. :P


image34

Nej, det är inte jag. Jag har ingen ring på den handen.. Tyvärr! Får väl önska mig i förlossningspresent? Haha. Kan man önska sig något i förlossningspresent förresten? :P


Kommentarer
Postat av: PapaB

Haha ja jag sa ju det ju.. så nu är det bara att pallra dig iväg lite snabbt här innan det är försent :op

Hm, du ska inte ha boxer utan ComHembox ;op Men ja det är int så dyrt. 8 favoriter kostar 184:-/mån

2008-04-02 @ 16:42:00
Postat av: Ingela

Exakt, du ska ha COMHEM, inte Boxer. Fy för Boxer. :)

2008-04-02 @ 19:32:14
Postat av: Daniel

184:-/månad?? vet du hur mycke bensin/delar jag får för det.. :P

2008-04-02 @ 23:06:54
Postat av: Malin

ja fan ..ÖNSKA PÅ! de är man värd efter en förlossning!! haha!
men du hunny...du och jag kan gå ner till älven å knäppa mega fina bilder! ;) hihi

2008-04-02 @ 23:48:06
URL: http://vaneliuz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0