28 dagar!!

Hela 28 dagar kvar! Gissa om jag längtar? Ska bli så fruktansvärt skönt att bli av med det här! :)
Blir ett nytt kort idag då. Lär bara ta något först, annars kan det nog bli lite svårt.

Var hos Sara igår.. Myste lite med Måns, blev nerspydd av honom.. Mysigt! :P
Det är lika bra att man vänjer sig, såklart. :)
Snart sitter man ju där själv med en egen bebis, som spyr hejvilt.
Fick lite bebiskläder som Månsen växt ur.. Bl a den dressen jag ville ha! :D

Vi käkade även lite mat, klyftpotatis o korv. Gott som tusan var det, för jag käkade 2 stora portioner, medans Sara bara åt en.. Haha. Känner man sig tjock eller? :D
Blev lite glass till efterrätt också, mums var det!!

Pratade även om förlossningen o allt möjligt.. Fick dock inte se några förlossningskort, men vet heller inte om jag vågar. ;)

Sedan bar det av hemmåt, efter att jag varit där sen kl 1, halv7 kom jag hem. Haha.
Var bara att duscha när man kom hem, har ingen större lust att lukta massa bebisspya när man inte behöver.. ;)

Åkte vidare hem till mamma, jag, Daniel o Tim. Daniel somnade hos mamma, även fast vi egentligen skulle ut.. för det var så fint väder. Jo tjena! ;)
Så han fick sova en timme ungefär, innan jag väckte honom.

Åkte hem till sist iaf.. Vid 9. Så kikade vi på Pretty Woman.. Har faktiskt ALDRIG sett den filmen i hela mitt liv.. *skämmas lite*. Haha.
T om Daniel kollade med mig, så det var mys!

Sen blev det sova.. Även fast det var varmt o man inte kunde ligga riktigt.. Halleluja! Det är ingen dans på rosor att vara höggravid! :)

Är som sagt bara 28 dagar kvar nu! Wiie! :)

Detta väder gör att man mår prima!! Man vill helst inte sitta inne heller.. Men ibland så måste man.
Tänkte jag skulle gå till mamma om ett tag,.. Hon slutar vid 3, så jag går väl dit då.

Skulle även tvätta lite.. Upptäckte dock att det inte fanns något tvättmedel. Morr. Så fick ringa till Daniel o säga det, så han skulle köpa det senare.

Fick lite massage av mamma igår iaf.. Det behövdes kan jag säga, även fast det inte blev så mkt bättre, men lite iaf.. Är nästan hundra på att det är en muskelknuta jag har.. =/
Så får be Daniel fortsätta massera sen ikväll.. Så kanske det försvinner! :)

Nåja.. Det var en liten uppdatering iaf.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har inte heller sett den filmen, ha! Inte dirty dancing eller grease heller:P

Lite pinsamt, men vadfan=D

2008-04-21 @ 14:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0