Woho. / Uppdaterad

Vaknade imorse när Mimmi kom, kan tala om att jag inte var ett dugg pigg då :P Var supertrött! Fyfan.
Somnade på soffan igår, till Prison Break. Skönt att somna från tv:n tycker jag. Då sover man som skönast =)
Så som sagt, jag vaknade vid kl 7 när Mimmi kom, så gick vi och lade oss i sängen och somnade om, skönt!

Sitter just nu och väntar på att Mikaela ska komma hit, så har man någon att umgås med iaf. :) Skönt.

Börjar känna mig tjockis nu.. Upptäckte efter att jag duschat hur magen såg ut. Nu är den ju stor, även fast jag bara ätit 2 mackor, och 1 mandarin. Ganska skoj faktiskt =)
Såg lite halvskoj ut med linne på, herregud. :P

image2


v 15 (14+6). Tycker den är ganska stor faktiskt? =) Mot vad den brukar kunna vara iaf.

Undrar hur man ser ut i slutet. Hah. Det lär nog se skoj ut :D

Jaha... Idag blir det städdag iaf. Så får det bli.

Ska kanske börja dammsuga lite nu, innan jag får besök. Sen ska jag gå ut med Mimmi.

Blir nog bra det. Hejsvejs =)




*********************************'





Sådär ja, nu har jag fått lite besök iaf, trevligt. =) Nu slipper jag känna att jag varit ensam hela dagen iaf. =)

Har förresten fått tid för UL också, jätteskoj! Den 12:e december fick jag tid. Men mamma lär försöka ändra den till en fredag, så Daniel kan vara med också. Ingen höjdare om jag lär åka själv, vem ska jag då glädjas med? Bah. Hoppas hoppas! =)

Ja, nu är det faktiskt dags att städa. Ska bli SÅ skönt att ha det gjort sen. Så ska Mimmi få mat alldeles snart också, trevligt för henne.

Käkade burkköttfärssås och makaroner idag, finns det något bättre? Herregud. Underbart! =)

Så nu blir det som sagt städa av.. Gud så skoj, men det behövs verkligen. =) Så kanske Daniel blir glad när han kommer hem också. Och jag med, då har jag gjort något vettigt denna vecka iaf =)

Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Yey! Bäbismage. :)
Och ännu större ska den bli :D

2007-11-21 @ 16:02:12
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=smarties

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0