v15 idag!

Tyckte precis att jag var i v14, vart tog den veckan vägen? Ingenting händer, ändå går tiden så fort? Konstigt.

Tror faktiskt jag kände ett litet sprattel i magen igår, kan det ha varit en bebis tro? Jag hoppas på det iaf! Annars är det något annat mysko. För det kändes inte alls som bubblor i magen, som man annars har känt. Denna gången var det något annat, något som kändes heeelt annorlunda. Hoppas det var en bebis iaf =)

Vicky och lilla Bella är påväg hit, så jag får lite sällskap. Mys! =)

Magen, ja.. Det händer inte så mkt, förutom att den är väldigt stor på kvällarna. Men inte så mkt på morgonen. Hm.. Är väl mkt mat som spelar in också, men jag tar iaf bilder på kvällarna, har gjort det hittills iaf. Nästan hela tiden.. Dom få bilderna som finns. :P Lär väl komma upp någon här också. Får ta en ikväll så ni nyfikna läsare får se.
Vet att det finns en som läser iaf, EN. Ojoj. Ja, EN är väl bättre än ingen iofs. =) Min kära psykolog Smarties som läser, alltid något! =)
Då skriver man iaf inte blogg förgäves!

Både jag och karln har fått fnatt på Oboy. Fast jag dricker varm Oboy, kall är jag inte så jättemkt för, inte nu på vintern och när det är kallt iaf.
Vi har nog faktiskt aldrig druckit så mkt mjölk som vi gör nu. Helt otroligt! =)

Jaha, ska bli skoj med lite sällskap iaf! Även fast Bella ville vara hos sin mormor, men det gör inget =)

Humhum. Undrar om jag ska ta och fixa mitt hår litegranna då, somnade med blött hår igår, och det är ingen höjdare. Då får man iofs skylla sig själv, men jag tycker det är så underbart att somna när man är nyduschad, helst när 2 är det, och så var det igår! Myspys =)

Vaknar som vanligt kl 6 när Daniels klocka ringer, min stackars älskling verkar inge pigg när han går upp så tidigt. Tacka fan för det, för vem sjutton är pigg när man går upp kl 6? Inte jag iaf! =)
Då vet jag att jag måste gå upp och kissa, men jag gör det ändå inte, för då har jag så svårt att somna om sen efter det. Då ligger jag hellre och sover en stund till och kissar när jag vaknar nästa gång. =)

Jahaja. Om man ska ta och göra sig iordning innan Vicky kommer då, kanske. Blir nog bra det.

Ska förresten hem till mamma sen före 4 och vara barnvakt, hon jobbar till 9 ikväll. Kul! Får se hur länge ungarna håller sig lugna då :P
Brukar gå bra när man är själv med dom, så fort det är någon annan med då ska dom leka pajaser o tror att dom är roliga, men dom är SÅÅÅ överdrivna så det finns inte. Inte kul!

Ja, göra sig iordning var det, ja =)

Hejsvejs.

Älskar, älskar, älskar! Kärlek! <3





**************************************************************************************************************************





Jahaja. Nu har Vicky varit här, har setat och pratat litegranna. Trevligt med besök =)

Jag ska tydligen inte vara barnvakt idag, för Hampus har magsjuka och då ska inte mamma jobba, men jag kan ju ta hand om barnen även fast den ena har magsjuka? Yeye. Hon ville inte smitta tanten på jobbet, sa hon. Nåja, jag lägger mig inte i, det där får hon sköta själv. Bara jag får mina pengar, så är jag nöjd.

Undrar vad vi ska äta för god mat idag då.. Hm. Undrar om karln ska få göra lite mat idag, hoppas han orkar det iaf. Annars får väl jag ställa mig o göra det. :)

Ska nog ta och spela litegranna nu.

Hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0