v14 (13+0)

Helt otroligt vad fort det går! Nu är man där, och tagit sig över den där "kanten" man ville tagit sig över för längesen, och oroat sig för. Men allt har gått bra. Huvudsaken man tänker positivt så brukar det oftast gå bra! =)  

Tänkte jag skulle gå hem till mamma.. Lär höra då om dom har någon bil, så vi kan åka till Arbetsförmedlingen, det finns inte en chans att jag GÅR ner till stan. Det är -2 ute! Då lär man frysa ihjäl. Tar jag mig inte ner dit så blir det nog gnäll, skulle jag tro. Så det är dags att fixa det nu!
  

Maria har fixat en ny blogg åt mig också. Tackar för det! =)
 Vet inte riktigt vilken av dom jag tänkt använda, blir väl säkert båda 2, för jag är fortfarande inte säker på vilken jag vill ska vara ensam, haha. Får väl helt enkelt använda båda så slipper någon känna sig utanför. Kan ju inte strunta i nya bloggen när den blivit uppiffad heller, det går bara inte =)  

Har tänkt gnälla av mig litegranna, men jag struntar nog i det, faktiskt. Får nog bli senare eller en annan gång!
  

Vill bara skänka en tanke till Vicky! 
 

Jaha.. Dags o göra sig klar för att gå till mamma då! 
 

Hejhej.

En länk till andra bloggen också, för er som inte bestämt er vilken ni vill läsa :P
http://idabus-krleksbarn.blogspot.com/

Kommentarer
Postat av: vicki

tack snuttan!!
du ser tiden bara rusar i väg.. vill oxå vara gravid.. *bäbis sugen 2007*

2007-11-08 @ 11:41:36
Postat av: Smarties

Den här bloggen ska du behålla, den är så söt o passar dig :D

2007-11-08 @ 19:11:15
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=smarties

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0