Utelåst 2 ggr på 1 dag!

Fyfan för portdörren, säger jag bara. Man kan vrida om nyckeln hur många varv man vill.. Kul va? Sen när man låst upp dörren så får man inte ens ur den förbannade nyckeln! Nu får dom fasiken ta och fixa det där. Jag som skulle vara så duktig igår och visa Natalie hur dörren var, stog där i fem minuter och försökte få ur nyckeln, bra va? Fyfan! Snart kommer säkert någon att slå ut rutan för att ingen kommer in eller får ut nyckeln ur det helvetiska låset. *Morr*

Var ute på balkongen igår också, jag och Daniel, sen går han in, och vet ni vad han gör? Jo, han låser ut mig, utan att ens tänka på det, sa han iaf. Hm. :P Stog därute och svor för mig själv. Haha.

Visst ja, middagen i lördags. Ja jo, den gick ganska bra ändå faktiskt. Det blev kyckling och ris, jättegott var det! Var inte så farligt som jag trodde det skulle vara, men hemskt iaf! Herregud. Jag överlevde iaf. =)

Kom iaf iväg till Arbetsförmedlingen i fredags, skönt! Då har jag det fixat också. Jocke körde mig, underbart! Han tyckte så synd om mig som skulle behöva gå i det jävla vädret som var i fredags. Så passade han på att skriva in sig han med, så det blev 2 flugor i en smäll!! Prima =)

Helgen har varit lugn, jätteskönt. I fredags gjorde vi nog inget alls, kommer inte ihåg iaf :P
På kvällen i lördags så satt Daniel, Dennis och Sandra här och drack lite öl.. Var ganska trevligt o sitta o småprata lite iaf =)

Kikade på American Gangster igår, var nog ganska bra, tror jag? Kommer faktiskt inte ihåg. Haha. Var en sån där lång film som aldrig tog slut, tyckte jag. Förövrigt var den bra =)

Idag lär jag väl ta och städa undan lite.. Orkar egentligen ingenting, men det är ett måste! Livet är inte alltid lätt =)

Ska ta o göra lite annat nu innan ungarna kommer hit efter skolan.

Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0