Småtrött och regnväder.

Herregud, nu är det sådär regnigt och trist ute igen.. Får vi aldrig ha fint väder? Antingen så snöar det, eller så regnar det, eller så är det baaara kallt som tusan! Ingen höjdare alls.

Sommaren var ruskigt värdelös, men jag tycker nog ändå snö är bättre än regn.. Fast det blir så halt ute, och det är inte skoj. Jag kommer ramla frammåt ju större magen blir. Bah. Hur skoj kommer inte det se ut? En stor mage på lilla mig? Haha. Nåja.. Det får väl gå, jag ska inte klaga egentligen! =)

Jag var sååå trött igår. Kikade på Cityakuten, somnade vid kvart i 10, och jag som skulle se Prison Break!! Men jag missade det såklart....! Hur sur blir man inte? Går ingen repris heller. Får väl be Darlingen tanka hem avsnittet åt mig då, kan ju inte se på dom andra avsnitten utan att ha sett det där.. Det går absolut inte!!

Vaknade vid 2 inatt o gick in o lade mig i sängen.. Funderade på vart Daniel tagit vägen, upptäckte sen hur mkt klockan var, så inte så konstigt att han låg i sängen. haha.
Vaknade upp vid 10 igen, och då var jag ganska chockad, kan jag säga, att jag sovit så länge. :)
Det behövdes verkligen!

Får se vad man hittar på idag då.. Går väl hem till mamma senare. Lär spela lite Jewel Quest 2. :D

Annars har jag inga planer alls för dagen, vad jag vet iaf. Det visar sig..

Jaja.. Dags o ringa mamma.

Hejhej.



Kanske ska ta och tillägga att detta är blogg nummer 2. :P
Har en blogg sedan tidigare (igår), var den jag började med först, men så skulle jag få hjälp att fixa med något, och då tyckte Maria att jag skulle göra en blogg här istället. :D
Får se vilken jag blir att använda mest då..
Kanske blir båda två, vem vet =)

Ja, som sagt. Hejhej. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0