S E P A R A T I O N S Å N G E S T !

På hög nivå, kan jag lova! Gud. Är inte ett dugg kul att veta att man ska vara ensam från idag, tills på torsdag, hinner nog inte se så mkt av honom på torsdag heller, med tanke på att han ska jobba extra på fredag. Så vi ses nog "riktigt" på fredag kväll, skulle jag tro. Vad ska jag då göra? Jag blir ENSAM i 5 dagar.
Antar att jag faktiskt blir helt ensam, för vart har alla människor tagit vägen som sagt att dom finns här och stöttar mig? Det är nog som jag och Smarties säger, det måste vara något i vattnet...

Nog för att jag ska vara barnvakt idag, men sen då? Vad gör jag resten av veckan? Förstår mig inte riktigt på folk.. folk, folk, folk över huvudtaget! Så är det bara!
Folk som säger si och säger så, sen när något hänt, att man blivit gravid t.ex, då har dom helt plötsligt försvunnit? Frågan är då VART?!

Jaha... Det här lär ju säkert bli en intressant vecka! Ni får tycka precis vad ni vill, men vet ni vad? Jag bryr mig faktiskt inte, tyck att jag försöker tycka synd om mig själv, eller liknande. Jag bryr mig som sagt inte!! Tycker ni så, så behöver ni inte ens vara härinne och läsa! Svårt? Nej, bra!

Ska gå hem till mamma senare och vara barnvakt, får se om jag ens tar mig dit utan att drutta på rumpan. Är tydligen snorhalt ute, så får se då. Vill INTE drutta på rumpan, kan jag tala om. Mina skor är jättehala, medans alla andra springer fram, vad har dom för specialskor? Jag ska nog börja använda käpp, tror jag! :D

Ja, kanske dags att göra lite annat.

Saknar min älskling, redan!! Hur ska det här gå? =/

Hejhej.




*************



Ska snart göra mig iordning för att gå till mamma, så lär nog inte bli så mkt av att sitta vid datorn. Senare när jag kommer hem, antar jag.

Ska nog ta och sova lite middag medans jag är där, vaknade kl 6 imorse, när Daniels klocka ringde. Suck! Fick iaf vara vaken och kramas lite med honom innan han åkte.. Skönt!

Ja, som sagt.. Först upp till affärn o köpa något, efter att jag klätt på mig och så.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0