Only you.

Tisdag idag, då. Måste tiden gå så otroligt sakta? Just nu kanske det bara är bra att vi får vara ensamma, jag vet inte, men tycker fortfarande det känns sjukt jobbigt.. Får väl vänja mig, antar jag. Hoppas fortfarande på att tiden går fort, men sån tur lär jag väl knappast ha.

Har varit duktig och bokat om tiden för Ultraljudet iaf, den 14:e kl 13.00. Härligt. =)
Jag ska dit, om jag så ska behöva åka själv, det struntar jag i... Bestämmer som sagt inte över folk. Iväg kommer jag iaf. :)

Hannah och John var på lite besök hos mig igår också. Trevligt. Skulle kika på film egentligen, men vi hann bara så långt som till Prison Break, så fortsatte vi kika på Tv efter det. =)
Får väl se om jag får besök av Tette idag eller inte, då. Verkar som att hon sover, så hon får väl fortsätta med det då. Synd om man ska behöva ringa o väcka någon som sover. :) 
Förväntar mig som sagt inget från folk längre.

Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag...


Nedräkningen har börjat. :)


I'm Sorry for the things that I did not say
Like how you are the best thing in my world
And how I am so proud to call you my boy..

I'm sorry for the wrong things that I've done ...



Ja, livet är inte alltid lätt.
Är just nu hos mamma, blir här till senast halv8, sen bär det av hemmåt.
Får se hur länge man överlever i ensamheten. Vem vet, kanske kommer monster och rövar bort mig?
Suck.

Jaja. Dags o skita i allt det här nu.

Godnatt.

2 dagar kvar till v 17!!! Snart halva tiden.. Herregud- Vart tar tiden vägen?

Kommentarer
Postat av: Maria

Hehe..nehe du, den här soffan behåller vi. Ni får hålla till godo med den andra ni tog över från oss ;)

2007-11-28 @ 02:39:26
URL: http://xxcultivatedbimboxx.blogg.se
Postat av: Ingela

Sa ju det, tiden bara springer iväg, o det mest skrämmande är att när dom kommer ut, då går tiden ÄNNU fortare :D

2007-11-28 @ 14:42:31
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=smarties
Postat av: Maria

Hehe...men jag och Björn kunde ju ligga två bredvid varandra i den där soffan ju^^. Och vi två är ju något större än er ;). Ni har bara inte fått in snitsen *asg*
Men sant..den vi har nu är waaay skönare än den ni köpte av oss...hihi. Du får bunkra med sköna kuddar och filtar. Kramen..

2007-11-28 @ 16:20:13
URL: http://xxcultivatedbimboxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0