Måndag och ensam.

SUCK. Skrev precis, och ALLT försvann. Hur irriterande är inte det då? Jag blir så matt!

Är ensam nu, tråkigt. :/ Hoppas bara att nästa gång han kommer hem är lite bättre. Ingen höjdare att sitta o vara helt förstörd en hel helg.
Hoppas på att det kommer bättre tider nu. Det lär ju göra det någon gång iaf?

Blir ledsen bara jag tänker på det. VADFAN ÄR DET SOM ÄR FEL? Blir så arg, samtidigt som jag blir ledsen och besviken. Ingen bra kombination. Helst inte när man är gravid. Då är det ingen höjdare att må som en hög med skit som någon bara lämnat på gatan.

Ja, vet inte alls vad jag ska säga, hade inte så mkt mer att berätta om helgen.

Var helt förkrossad igår. Haha. Vi skulle in på Ica Maxi och handla, och jag ville inte riktigt följa med in, så fort jag klev ur bilen så kände jag tårarna bränna i ögonen. Suck?

Vaknade förresten kl 6 imorse, kul? Näe. Förstår inte vad jag ska upp så tidigt att göra varje måndag? Varje måndag, verkligen. Vad är det för speciellt med måndagar? Är supertrött, verkligen.
Får nog ta och sova middag senare? Lär nog nästan göra det, tror jag.

Hannah och John skulle komma o kika på film med mig sen, Sick Nurses. =P
Får se hur den är då.. =)

Jaha, mat ska jag nog ta och börja fundera på.

Hejsvejs.

Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0