Kära hjärtanes!

..Vilket väder det är ute! Detta är inte ens mänskligt, menar regn/snöguden däruppe att vi ska kunna vara ute i detta vädret utan att bli sjuka, eller utan att frysa? Suck, säger jag bara. Stackars oss! =)

Idag är det äntligen fredag iaf. Tänk vad skönt! Då får man ha karln hemma hela helgen och mysa med! Underbart. Får se vad denna helg har att erbjuda då. Något skoj hoppas jag iaf. Helgerna är till för att ha skoj på, eller hur är det där? Hm. Så får det bli iaf! ;)

Har kommit på att det knappast är någon idé att ens påbörja en plattning av håret idag, det är bara dumt. Det förstörs av regnet på en gång iaf, onödigt!

Imorgon är det tydligen middag hos Daniels föräldrar, gud vad jobbigt! Jag som inte tycker om folk alls, men visst kan det vara trevligt att sitta där. Bara det inte är allt för mkt folk. Haha :)

Skulle verkligen behövt åka till Arbetsförmedlingen och skriva in mig. Men hur tråkigt är inte det? Jag blir helt matt på det där förbannade skitstället! Men jag måste...
Får se om mamma kanske kan skjutsa mig, nu när dom har pengar o kanske kan tanka bilen, så jag får komma dit en snabbis bara.

Har verkligen ingen lust att ta bussen nu när dom lagt om linjerna. Bussarna ner till stan går precis som dom har gjort, problemet är bara hem igen. Då lär jag ta bussen till jax, och sen byta där för att komma hem.
Hur krångligt och onödigt känns inte det? Herregud, vad dom håller på!
Plus att det kostar en HEL tjugolapp att åka buss. Det ni! Det är ungefär som i Stockholm, 2 hållplatser kostar 34 kronor eller liknande. Det gör jag aldrig om! Nog för att det var längesen, men ändå.

Jaha. Undrar om man ska ta och klä på sig och börja knalla hem till mamma då? Så jag får prata med henne!
Så blir det iaf. Innan det blir allt för sent.

Ska bara meddela er att det blir denna blogg i framtiden! Så är det.. =)

Bra Bra.

HejHej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0