Idag är det lördag!

Och förhoppningsvis mysdag... =)
Får passa på nu medans Daniel fortfarande är hemma, sen lär det inte finnas så mkt tid, med tanke på att han är där borta, och jag är hemma =/ Är inte direkt gångavstånd emellan.. Synd nog!

Måste förfan ta och skärpa mig, hur ska jag annars orka med denna tid jag har kvar? Det är iaf 24 veckor kvar, och det är inte "bara".. Inte för min del iaf.
Men sen får ni väl andra tycka vad sjutton ni vill, faktiskt. Det är jag som skriver, inte ni.. Jag har väl ändå rätt att skriva vad jag vill i min blogg? Hoppas det iaf!
Sen om andra kanske sitter och pratar om det, det vet jag ju inget om, men jag kan fortfarande tänka mig att det är så..

Alla tankar ska väck, så är det!!

Har förövrigt inget annat att klaga på, allt är UNDERBART!
Det är helg, jag har min älskling hemma, finns det något bättre? Neeeej!
Älskar över allt annat!!

Synd bara att han åker på måndag morgon igen.. :( Får hoppas jag lyckas hålla mig sysselsatt på något sätt, så tiden går fort!

Hah, herregud. Man blir aldrig förvånad längre.. Heeeelt sjukt! Vilka jävla människor det finns.. Haha.
Förstår inte riktigt vad Du tänker med ibland, har jag iofs aldrig gjort.. Suck, vilken människa, säger jag bara..
Jaja.. Tro vad sjutton du vill, jag hatar dig iaf. Lika glad är jag för det =)

Ska med Elin på Kupolen snart också, så kanske är dags att jag gör mig iordning. Så blir det.
Ska kika på ett par skor, kanske. Så slipper fötterna bli så blöta.. :D

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0