Hungrig som en gris!

Stackars min lilla mage som inte fått något i sig.. :/
Ungarna har precis kommit iaf, eller Rasmus iaf, Hampus åkte hem och skulle leka med någon kompis. Så jag lär ta med mig Rasmus till mamma då, ska se om det finns någon mat där jag kan göra iordning. Lär nog finnas något iaf, mer än vad vi har :)

Humdidum, har inte planerat så mkt för dagen faktiskt. Blir nog mest lugnt. Ganska skönt.

Hoppas dom tänkt byta ut det där jävla låset nere i porten.. Jag tänker inte gå ut efter 9, för då kommer jag inte in. Och har verkligen inte tålamod för att stå där i 10 minuter för att få ur nyckeln.. Blä.

Nehe. Ska ta och höra med Rasmus om vi ska ta oss till mamma snart då.

Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0