Graviditetsmånad FEM!

Hallå, jag gick in i v17 idag, och graviditetsmånad FEM??? Ja, fytusan. Vad ska man säga?

Jaha. Ska hem till mamma imorgon (idag, eftersom att klockan är efter 12). Ska väl ha ungarna från halv3 till halv8, senast. Och gissa vad? Min darling kommer hem imorgon!

Måndag, Tisdag, Onsdag, ---> Torsdag. <---- Kärlek! :)


Gud vad jag ska kramas ihjäl mig på honom när han kommer! Det förtjänar jag, tycker jag. Efter inte allt så mkt kramandes när han var hemma sist. Så får ta igen mig denna gång. =)

Ska ta och städa lite imorgon innan jag går till mamma, annars lär nog inte Daniel bli nå glad på mig om han kommer hem o det finns massa disk, osv. Det borde jag väl klara av, tycker jag. :)

Är nog dags att ta en ny magbild snart också.. Det lär jag fixa. =)

Har setat på blocket och kikat efter vagn också, hittade faktiskt några som var fina. :) Under 2000:- också.
Är som sagt bara lite funderingar. Får se när man börjar handla, osv.
Småhandla lär man ju börja göra snart, tycker jag. Så man inte står där i sista minuten och lär springa och handla en massa saker som fattas. Det lär jag nog aldrig klara av.

Jaha. Nu ropar sängen (soffan i detta fallet). Ingen höjdare att sova själv i en så stor säng.. :/
Väntar med det tills imorgon =)

Godnatt, kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0