Forts. från föregående..

..inlägg, ja. Skriver jag på samma så är det väl ingen som ser att jag skriver iaf! :P

Har varit hos mamma idag, som sagt. Fick ta mig en skojig promenix hem till mamma, gick och svor för mig själv för att det var så halt. Ja, så gör jag alltid, så ni behöver inte fundera! ;)
Kom dit, och då var Tim hemma, jaha? Vad sjutton gör han hemma, jävla skolkare! Suck. Vad ska man säga om dessa barn?

När Rasmus och Hampus kom hem från skolan så hjälpte jag Rasmus med matteläxan, när vi gjort halva så upptäcker han att han redan gjort den delen.. Hur trött blir man inte då?! Jaja, klantigt =) Lite gjorde vi iaf, innan han hann bli sur och ge upp med läxan =P

Så mysigt när man känner att det rört sig litegranna i magen, synd bara man inte kunde känna mer kraftiga rörelser, nu kan man ju inte säga hela tiden att man har känt något, för man kanske inte alls har gjort det. Men lite fladder i magen har jag allt känt, som Smarties sa, en vibrerande mobiltelefon ungefär, eller en mask som vrider sig.. :P Ganska bra förklaringar, tycker jag. :D

Har varit hos Björn och Maria och varit lite social, alltid lika skoj! =) Just nu känner jag att jag behöver folk omkring mig, iaf om jag ska klara att vara själv tills på torsdag-fredag. Bah. Jag överlever, det vet jag, bara jag har något att göra.

Imorgon så ska jag ju vara barnvakt från 5-9 tror jag det var? Någon gång däremellan så kommer Svante. Weho! Superskoj. =) Kommer inte ihåg när jag träffade honom sist, faktiskt. Så som sagt, det ska bli superskoj!

På onsdag så kommer nog Mimmi hit också, jag ska ta hand om henne, vet dock inte riktigt hur länge? Det var en bra fråga.. Det lär jag nog förhoppningsvis få veta imorgon, eller samma dag. =)  Tur att jag iaf slipper gå upp då när hon kommer, Daniels pappa skulle ta nyckeln och släppa in henne och sen gå. Skönt. =) Sovmorgon, hoppas jag!

Gud. Jag lär verkligen lägga mig nu, har som sagt varit vaken sen kl 6 imorse, och det är inte likt mig, höll på att somna när jag var hos Björn och Maria, men jag höll mig vaken iaf. Konstigt nog :P
Höll knappt på att komma in i porten när jag kom hem, jobbigt läge! Slår in den där förbannade rutan snart om dom inte fixar skiten!

Så är det.. Jaha. Godnatt då, som sagt.
Ska käka lite mer riskakor sen borstning av tänderna och sovdags i soffan framför en film på xboxen =)

Godnattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0