Besök från flera håll.....?

Som jag skrev i det tidigare inlägget så kom Svante idag. Mys! Nu är det fullt upp från alla håll och kanter, tror jag.. Är just nu barnvakt hos mamma, ska väl hem vid 9, tror jag. Om inte mamma kommer tidigare. "Bara" 3h kvar. suck.

Ja, besök från flera håll, ja. Herregud. Trodde jag skulle få besök idag, men det verkar inte så numera. Jag skiter i det, kan lika gärna sitta och kolla på film för mig själv, så är det. Vad sjutton ska jag göra då? Kan ju inte tvinga någon som inte vill, eller hur. Det är lite svårt. Yeye, tröttnar iaf på att ens höra av mig till folk, så nu får det fan vara!

Kommer jag hem när porten är låst, så går jag in i porten bredvid och går genom källaren, det verkar bättre än att fastna med den jävla nyckeln.. Hur kul är det. Har lust att sätta mig och grina varje jävla gång det händer. Så nu får dom fan ta och fixa det! Ska skriva en lapp och sätta upp nere där, skriva att dom inte får stänga dörren för att man inte kommer in då, och att om dom inte fixar dörren så fixar jag fan bort rutan själv, så man kan komma in hur sjutton man än gör. Så är det!

Yeye.. Blir så sur på tammefan ALLT! Inte mitt fel, inte om folk håller på som dom gör iaf. Det är inget jag kan göra något åt. Men iaf....

Hoppas mamma kommer hem i någorlunda ok tid, så jag får städa lite när jag kommer hem, för imorgon så kommer ju Mimmi också, så då ska jag vara hundvakt åt henne. Hm.. Jag kommer trilla när jag är ute och går med henne, den saken är klar. Haha. Typiskt. =)

Jaha.. Dags att gå och hänga mig i en filt i soffan.

Hej.






*****************************************




Jaha. Nu har ungarna kommit hem, eller, Rasmus har kommit hem. Han har varit borta hela dagen nästan. Lugnt och skönt med andra ord. =)
Så nu ska han väl ta och göra läxa, om han får något gjort själv, vilket inte lär hända. Så jag lär väl få hjälpa honom.

Nu kommer mamma hem också, så nu får jag åka hem. Ungarna bråkar, och jag orkar verkligen inte med det. Fyfan.

Så, nu ska jag gå ut och vänta på att hon kommer.

Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0