Äntligen helg!

Glömde ju såklart skriva igår.. Man kan inte ha tid med allt jämt heller =)

Blev en ganska lugn dag igår, som tur är. Var lite folk här som drack öl med Daniel, trevligt var det. :)
Jag är också jättesugen på en iskall öl, men jag får glatt hålla mig, tråkigt. Fast jag hinner ju, har hela livet på mig. Så jag ska inte klaga.

Funderar lite på vad vi ska hitta på idag. Lär visa sig senare. :)

Woho. En glad nyhet fick jag igår.. Fick pengar från Soc, det trodde jag verkligen inte! Men jag fick det. Skönt! Då var ett problem ur världen iaf. Tjaffs och grinighet över att inte ha några pengar slipper vi faktiskt. Hur skönt som helst! :)
Man mår väldigt dåligt över att inte ha några pengar, faktiskt. För er som inte vet/tror det.

O min prins ligger och sover, jag vill också. Magen var hård som en träplanka imorse när jag vaknade, dags att kissa kanske? Haha. Men ingen idé att ens prova att lägga sig igen, för jag kan ändå inte somna. Så det är dumt.

Bah. Snart åker min älskling också! Fy vad tråkigt =/ Undrar vem/vad jag ska roa mig med då? Har ingen att irritera mig över, ingen att kramas på när jag är ledsen. Hm. Ja, jag får väl klara mig, antar jag.

Nehe. Uppdateringar senare då, kanske. :)

Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Minimie

..nej du. Minst två..eller har du glömt att jag oxå läser?!?! ;)

2007-11-18 @ 07:47:10
Postat av: vicki

men lilla gumman .. jag finns juh =)

2007-11-19 @ 00:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0