Ännu en dag avklarad.

Jaha, då var som sagt ännu en dag avklarad då. Gud så skönt. Har diskat lite och plockat iordning, så nu är det väl bara kläderna på toa som ska bort, sen är det klart. :)

Iiiiiih, min älskling kommer hem!! :D  Helt underbart!

Har inte käkat någon riktig mat än, så är väl dags för det snart då, kanske. Funderar på om jag ska ta med mig Lillebror Hampus upp till grillen så vi kan dela på en pizza, då har vi ätit något iaf. :)
Då slipper det dessutom bli så dyrt ;)

Mimmi har åkt hem nu iaf. Inte för att vara elak, men var faktiskt lite skönt att hon åkte. Då slapp jag tänka på både hund och barn samtidigt. Annars har allt gått bara bra faktiskt. Inget pip och inget gnäll.

Peo var här igår, vi skulle spela lite Xbox var det tänkt från början, men hittade så klart bara en dosa så vi kunde ju inte alls spela. Slog på en film istället, The Ringer. Den är så skojig, hatar dock filmer man redan har sett förut, men Peo var envis, så jag hade inte så mkt att säga till om längre ;)
Efter filmen så spelade han lite Xbox själv, jag somnade till slut. Wohooo, vilket trevligt sällskap jag är. :D
Klockan var trots allt sent, kring halv5 när jag somnade ifrån spelet. Konstigt om jag var trött imorse när jag vaknade då? Herregud. Tur man får vara trött ibland =)

Jaha, blir nog pizzatajm nu, tror jag. Börjar kurra riktigt i magen! Får nog sjutton bli så.. Nudlar klarar man sig inte på i en hel dag. Inte jag iaf. Hej å hå.

Tycker magen ändras från dag till dag, helt sjukt. Först är den liten, sen är den stor, så blir den lite mindre, och nästa dag lite större. Hur ska den ha det? Kan ju knappast vara någon riktig bebismage. Bah. Yeye..

PIZZA!!!



Psst, går in i v16 idag, SEXTON!! Sjukt. Tyckte jag nyss skrev att jag var i v15? Jag lär räkna fel, eller något. Hah :P

Hejhej.

Kommentarer
Postat av: Gröt

Haha ja 16 brukar komma efter 15 ;op å det är ju bara 7 dagar imellan ;op

2007-11-23 @ 03:03:19
Postat av: Ingela

Sa ju att det kommer gå fort! Helt galet är det.
Till slut är du framme vid mållinjen, och får snusa nykläckt kladdig bebbe :D

2007-11-23 @ 08:38:37
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=smarties
Postat av: Maria

Haha...heter du Gröt här också? :P

Ida stooor bebismage snart^^

2007-11-23 @ 09:39:38
URL: http://xxcultivatedbimboxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0