V20 & julafton! :D

Helt otroligt, halva tiden har redan gått. Den har bara sprungit förbi, jag fattar inte.. =)
Underbart!

Tänk att man kan må helt underbart bra vissa dagar, medans man mår piss andra? Skönt iaf att man kan få må bra vissa dagar.. =)
Ska väl kanske inte klaga, det finns faktiskt dom som har svåårt att få barn, vilket är väldigt synd, tycker jag.. Folk som kämpat och kämpat i flera år, men inget händer.. Hemskt! Jag håller tummarna för er iaf!

Ja, nu är det julafton också! =) Trevligt.

Näe, nu ska jag duscha en sväng, är hos mamma.. Vi sover här inatt, skönt med lite omväxling, men trååångt. Vi får stå ut, vi har gjort det en massa gånger förut, så varför inte nu? :P

God jul på er! =)


Kommentarer
Postat av: vicki

god jul på dej älskade vän=) å grattis till halva vägen=) nu har du bara halva vägen kvar;-)

2007-12-24 @ 09:57:07
Postat av: MiniMie

hoppas ni haft en BRA jul!!!!

2007-12-28 @ 22:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0