UL-dags!

Gud, vilken häftig upplevelse! Både jag och Daniel var hypernervösa, fy sjutton. Haha. Visade sig att det inte var så mkt att vara nervös över ;) Allt såg bra ut, som hon kunde se iaf. Skönt!
Nog kände jag tårarna bränna i ögonen, men jag höll mig. Då skulle jag inte kunna se något på skärmen, ju :P
Fick 6 fina kort med oss hem. Dags att skaffa lite magneter så man kan ha lite på kylskåpet iaf. :D

Blev flyttad till den 18e istället för 14e. Men det gör inte så mkt! :) Jobbigt bara att vara i samma vecka 2 gånger. :P
Nu är det över iaf!

Det känns faktiskt som en pojk, men jag vet inte riktigt. Får se vad det blir sen då! =) Har ju några månader att känna efter. Haha.

Ska till Castello o käka nu, gott. Har inte ätit något på hela dagen. Varit alldeles för nervös för det. Fyfan. Nu så kan man slappna av och handla lite som man vill iaf. :)

Går nog över till Jonna efter vi är klara där. Får se. :) Beror på hur länge Darlingen blir borta, är inte så skoj att gå hem i den här förbannade kylan!

Ska göra mig iordning, jag. Så man kommer iväg någon gång. Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0