Sur på affär!

Suck. Skulle äta fiskpinnar, mos och dillsås till fisk idag, hade jag bestämt mig för. Hade plockat på mig fiskpinnar för jag visste inte om det fanns några hemma, upptäckte senare att det gjorde det. Men iaf.. Gick en vända inne på affären och letar efter den där förbannade såsen, men hittar ingen sås alls? Förutom en liiiten fjuttig hylla där det står några enstaka såser, men såklart inte den jag vill ha. Frågade en i personalen vart i helvete dom hade sina såser någonstans. Han visade, och gissa vart vi hamnade.. Jo, där jag redan letat. Dom kan inte mena att dom inte har alla såser som dom alltid haft förut? Sur blev jag iaf, och slängde ifrån mig fiskpinnarna jag plockat på mig och gick vidare till hyllan med burkköttfärssås. Orka stå där och hålla på och krångla? Fyfan.

Idag får jag sällskap iaf, det är något positivt! =) Elin ska sova här med mig, så det blir skoj. Köpte lite chips o dricka, så det får duga. Ska bli underbart med sällskap, då kanske dagarna går lite fortare, även om dom går någorlunda fort iaf!
Älskade vän! =)

Bah. Hur i helvete kan jag ha fått papperskorgen i min mp3?! Förstår inte det där riktigt. Skitskumt! Har faktiskt tagit bort den ur mp3:n några gånger, men den är ändå kvar nästa gång jag stoppar in den i datorn? Nåja, får väl stå ut, eller nåt. =)

Har inte så mkt vettigt att skriva här längre, märker jag :P Haha. Kan nog vara så ibland..

Har blivit besatt av Varma koppen nu, Klar grönsak, eller vad den heter. Mums! :D

Idag är det Desperate Housewives också. Megabra! :D
Igår var det säsongsavslutning av Prison Break. Fyfan =/ Spännande värre, var det!

Näe, nu blir det lite burkköttfärssås.

Hm, skulle köpt mer frukt, för jag har käkat upp allt idag =( Surt!

Mat var det, ja. :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0