Måndag, med samma gamla visa.

Börjar lära mig detta nu, varje måndag är precis likadan.
Vaknade som vanligt kl 6 när Daniel gick upp. Tur jag börjar vänja mig ;)

Har inte gjort ett endaste piss idag, bara tagit det lugnt. Skönt det också! Tycker tiden gått så jääävla fort idag. Skönt, då är vi snart inne på tisdag, sen onsdag och torsdag, då kommer min älskling hem!! Wiie =)
Sen på fredag så gäller det!

Usch, kan inte se på finalen på Idol längre. Börjar gråta som ett litet barn så fort jag ser att Marie vinner. Haha. =) Visst, hon var en värdig vinnare, faktiskt. Underbar röst!

Gud, så trött jag är! Får hoppas jag kan hålla mig vaken till kl 10 iaf, så jag får se på säsongsavslutningen av Prison Break! Det är ett måste!

Usch, tråkigt att Darlingen var tvungen att åka igen. =( Vi får aldrig vara tillsammans! Bah. Och allra helst inte ensamma.. Men men, vad gör man? Var meningen att vi skulle ha en myskväll för oss själva igår, men så blev det absolut inte! Tråkigt. Får ta en endaste dag helt ensamma nästa gång han kommer hem, förutom på torsdagar! Då är det hej, o sen godnatt, typ.
Inte lätt alla gånger inte!

Och vet ni vad? Natalie kommer hem snart! Iiiih! :D Vad underbart! Saknar dig, älskling!

Börjar fundera lite på vad man ska göra under jul och nyår. Tänker absolut inte sitta själv dom dagarna iaf, den saken är klar! Vill såklart allra helst vara med min älskling, vem vill inte det, liksom?
Har han planerat något annat, så lär det sluta med att jag sitter själv iaf. Men jag hoppas verkligen, verkligen inte det!

Funderar på att slänga mig i soffan en sväng nu.. Får ta igen lite tid där. Så är det.

Tur det finns xbox, säger jag bara! Tråkigt bara att vara ensam, men vad gör man...

Jaha, näe. Hoppas på att min älskling ska höra av sig snart, saknar honom redan!! =(

Soffan var det, ja.

Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Ninnis

Usch vilken tråkig jul att sitta ensam, tycker ju att ni ska fira jul tillsammans ni ska ju ha barn tillsammans och ni bor ju ihop!

2007-12-10 @ 20:09:52
Postat av: Ingela

Klart ni ska fira jul ihop! Ni får göra som vi gör, ta en familj på julafton o en på juldagen, eller flänga fram o tillbaka helt enkelt, för så får ni göra sen när ni får barn ändå ;)
Ni måste fira jul tillsammans :D

2007-12-10 @ 20:21:35
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=smarties

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0