Life is a mystery.

Riktigt skönt har det varit med sällskap! Synd att sånt där inte händer oftare, men sällskap fick jag iaf, och det betydde oerhört mkt! Skönt att en dag inte såg ut som alla andra dagar iaf.

Kikade på lite film igår, började med Sick Nurses, men varken jag eller Elin fattade något, så var bara att byta film. Tur att hon hade några med sig som man kunde se på iaf. :)
Började med att första filmen vi stoppade i hackade som sjutton, så var bara att byta, andra filmen vi skulle kolla på fick vi inte igång, så vi kollade på en film i xboxen istället. Funkade lika bra det med! :)

Somnade efter en liten stund, båda var nog helt slut.. :)

Det var precis som jag kände på mig igår, att solen skulle vara framme imorse, bara för att vi somnade på soffan. Vaknade av att jag hade solen i hela ansiktet, och varmt var det ;) Vaknade ändå inte sådär supertidigt som jag brukar kunna göra när jag blir väckt av en hemsk sol i ansiktet.

Elin vaknade alldeles efter mig, bra tajming! =) Så var det dags för henne att åka hem, hon har tydligen en något busig katt hemma och ville se att den inte hade stökat till i hela lägenheten. Som tur var så hade den inte gjort det. :P Haha.

Idag har Rex varit ute också, eller rättare sagt, ÄR. För en gångs skull. Han passade väl på medans det var sol ute. Annars brukar han bara vilja komma ut på kvällarna och gå runt en sväng, fram och tillbaka till köket sen gå in igen. Nu upptäckte han väl att han faktiskt kunde ligga ute en stund, han har legat ute sen i morse iofs ;) Så det är ju inte en liiten stund. Haha.
Otroligt snäll har han varit idag iaf, man har fått klappa lite på honom och han har varit som han var förut, skönt! Men ska nog inte ge mig på att sova med honom igen, även om det var megamys ;) Hihi.

Har köpt en ljusstake idag också, eller, mamma har gjort det. Jag tajmade in det där så bra o ringde henne när hon var på Rusta, så hon fick ett uppdrag att köpa en ljusstake åt mig. Så nu sitter den så fint där i fönstret i vardagsrummet. Mys =)
Eftersom att Daniel inte tagit hem dom från sin mamma, så fick jag väl köpa en iaf då. =) Liiite julstämning vill man väl ändå ha. Är bara blommor som fattas! HAHA. :D

Herregud, jag blir tokig! Lyssnade på musik idag från mp3n till stereon, så dog helt plötsligt mp3n (batteriet var slut), bytte batteri och startade mp3n som vanligt, men så stog det Error! Vadfan. Inte igen!!! Är andra gången nu. Så lär väl formatera om hela skiten igen. Suck? Ja, kan man lugnt säga. Så nu önskar jag mig en ny mp3 i julklapp, en som är BRA! Och inget skit från Jula!

Har ätit hur mkt som helst idag, tycker jag. Bah. Massa mackor, fiskpinnar, mos och remoladsås och nudlar. Hm. Skulle nog kunna äta mer, men känner mig inte sugen just nu. Haha. Men iaf.. Bah.
Ja, det gick bra att äta fiskpinnar även fast det inte fanns någon dillsås till fisk ;) Visste ju inte att vi hade remoladsås hemma ens. :P

Hittade supersöta tröjor på Gladagrodan.se. Har sån lust att beställa, men det får nog vänta. =)

Tog ett morgonkort på magen, och ett kvällskort, ni ska se vilken skillnad det är. Fytusan! Ska det aldrig börja synas riktigt?! Om en vecka har jag ju gått halva tiden? Vill, vill, vill att det ska synas! =/ Vill såklart kunna visa att jag är gravid, jag har en bebis i magen, hallå? Vill stolt kunna visa upp min växande mage, men det lär ju inte hända än på ett tag =(




Morgonkort.  Kvällskort.


Längtar iaf tills imorgon, då kommer min älskling hem!! =) Då får jag kramas och mysa hur mkt jag vill!! Vill ha honom för mig själv hela helgen, men det lär ju inte gå =/
Längtar tills på fredag också, även om jag är supernervös. Varför? Ja, det undrar jag med. Ska bli superskoj iaf! =) Om allt står rätt till, annars är det såklart tråkigt, kan jag tro.

Hm, undrar litegranna vart min privata psykolog på msn tagit väg någonstans? Inte för att jag behövde prata av mig, utan funderade mest på att hon inte var inloggad.. Hm. Jaja. Man kan väl iofs inte vara inloggad hela dagarna varje gång man är inloggad, men iaf.  Är så van att se henne på msn varje gång man kikar in.

Jaha. Undrar om man kanske ska slänga sig in i en dusch, tro? Lät jätteskönt iaf! =) Väntar nog tills Min Älskling har hört av sig och säger godnatt. Slipper jag stå i duschen när vi pratar, blir inte så varmt då =)

Tv:n ropar nog en liten stund, tror jag =)

Hihi. Hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Tycker du det inte syns? Det syns ju hur tydligt som helst. :)
Du kanske får en liten bebis som Olle & Lina? På hennes syntes det ju nästan ingenting när dom väntade Lee. :)
Men du HAR en jättefin bebismage. *lovar* :)

2007-12-13 @ 08:30:58
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=smarties

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0