Kärleksbarn! / Uppdaterad

Åååh, vilken skön dag det har varit. Jag har mått bra hela dagen, inga större funderingar, har bara varit. Känns såå skönt! =)

Har faktiskt varit till Kupolen idag och hängt undan jackan iaf. =P Jag får helt enkelt ha en lite längre tröja som man kan dra ner sen när magen börjar bli större. Tyckte jackan var ganska fin faktiskt. Får se när jag kan hämta ut den då. :)
Hittade en grå mysdress jag vill ha, men pengarna räcker inte till =/
350:- för en mysdress är nog inte farligt, dessutom så behöver jag lite sånna där mysbyxor, kan ju knappt ha mina baggyjeans längre.. Får se om jag lyckas lura av mamma lite pengar sen då. :)

Hihi, har hittat en liten mysdress åt bebis också, superfin är den! Kunde inte hålla mig, så jag köpte den ;)
Det första plagget! =) Visst, det kanske är lite varmt att ha i maj, men det finns även kalla dagar i maj, så det så :P Iaf om man ska jämföra med förra året.. Ska dock byta till en större storlek, tyckte den såg alldeles för liten ut, men samtidigt så vet man inte hur stor/liten bebis man får. Hoppas det blir en Daniel i miniformat, samma vikt. Hur perfekt skulle inte det vara? =)



Baksidan.                          Framsidan.

Söt va? :D


Köpte även ett par fräsiga hotpants åt mig själv. Med dödskallar på, ett par rosa och ett par blåa, med bred kant. Tog ett par XS och S, men när jag kom hem så provade jag dom i S, XS fick jag inte ens på mig? Så måste byta storlek på dom också. Tur jag inte drog bort lapparna och så iaf. =) haha.
Och nej, jag provade inte dom i XS helt, fick inte ens på mig dom ju?


Wiho. Idag är det Desperate Housewives!! =) Skulle haft chips, men orkar inte gå upp till affären. Får nöja mig med Riesen, och riskakor. haha. =) Nyttigt iaf.


Vet ni vad? Jag blir så glad över folk som skriver kommentarer. Blir dock nyfiken på vilka personerna är, såg ingen länk i sista inlägget idag =/ Vore glad om ni skrev en länk till er själva, så jag vet vilka ni är. Eftersom att jag har blivit heeelt konstig. Min hjärna fungerar inte riktigt som den ska, tappar minnet känns det som ;)
Vore tacksam över det iaf =)

Ska ta och göra lite mat nu.

Blir nog förmodligen en uppdatering senare =)

Hejsvejs.






***********************************




Håhå. Jag måste komma på en bra uppfinning, så är det bara!! Annars tänker jag gå med 2 bindor, en i varje armhåla fastklistrad i kläderna. Blir sååå svettig så det är äckligt åt det. Jävla hormoner! Men samtidigt så får jag väl ta det, något sätt lär det väl ändå finnas? Jag blir tokig snart. Det är nog värt det i slutändan ;)

Får nog ta och säga åt Darlingen och Dennis o hitta på något med 2 handfläktar, så man kan spänna fast dom under kläderna på något sätt, så jag inte behöver gå runt och vara orolig så fort jag har t-shirt eller något på mig. Haha. Det är värt varenda timme dom är ute och fixar med det isåfall, kan jag lova! :D

Jag förväntar mig inte så mkt av folk längre. Trodde verkligen det skulle hålla denna gången iaf, men så verkar det inte vara just nu. Jag hör inte av mig, utan det får ni göra.. Jag blir så matt, så ni anar inte.
Jag ska börja säga att jag loooovar att komma, så kan vi mötas någonstans den och den tiden. Så kommer inte jag sen, svarar inte i telefonen, osv. Det är kul, va?

Nog om er..

Har börjat roa mig med att bygga något pussel på nån sida jag fått av Micaela :D

http://www.bondegard.se/pussel/index.htm

Nu är det dags för en nattmacka, och sen blir det soffan och sova av =)

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

guuuud vilken söt dress.. längtar tills jag få se bäbisen i den !!!!!! saknar och älskar dig ! puss Natalie

2007-12-04 @ 20:53:41
Postat av: MiniMie

Åhhh.. skoj med första plagget... =) jätte söt dress!!

2007-12-04 @ 22:18:16
Postat av: A-K

Kikar in och gratulerar till bebisen i magen :-)
Jättesöt dress till bebisen!
// A-K

2007-12-05 @ 00:05:19
URL: http://kalleankakarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0