Kära bebis!

Ska sluta haka upp mig på folk, det blir såklart inte bättre, men är skönare att gnälla av sig lite. Faktiskt.

Har fått pengar igen från soc iaf. Skönt.

Ska nog till Kupolen imorgon och byta ut trosorna, och dressen till bebis. Hellre en storlek för stor än en för liten. Helt klart!

Får se om man kanske får se på bebis i helgen, vem vet. :) Får väl packa med mig själv i skuffen så inte Daniel ser, om han åker utan mig ;) Haha.

På fredag blir det räkmacka iaf! Gott! =) =)

Har inte varit sån rogivande dag idag direkt, men iaf. Något har man gjort iaf. Lagt lite pussel o sådär :P

Ska börja läsa boken Äcklig, får se om den är bra. Är verklighetsbaserad iaf, så jag hoppas den är bra!

Näe, kika på lite TV kanske. :)

Förresten, lär till Apoteket imorgon också, och köpa Absolut torr, det funkar tydligen mot mina svettningar, jag hoppas verkligen det!! Annars bryter jag ihop. Vill kunna gå i t-shirt utan att gömma armhålorna. Suck. Så jag håller tummar och tår på att det funkar! :)

Hejsvejs.


1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13,---> 14 <----



Imorgon kommer min älskling hem! Kärlek! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0