Hur ska man bete sig?

Folk som vet det kan ju ta och berätta, för jag vet ärligt talat inte det längre.
Jag har ingen ork, ingen lust, inget bra mående, INGET är bra. Så vadfan ska jag göra?
Allt blir missförstånd också, spelar ingen roll vad man säger/gör för folk, det blir KAOS iaf!

Blir så ledsen för allt skit som är hela jävla tiden, aldrig ska något få vara bra.
Precis som "tintin" kommenterade om i inlägget nedanför, "mår inte du bra så mår inte heller barnet bra".
Mycket riktigt, men hur många tänker på det?
Bryr sig folk ens om vad man tycker och tänker?

Jag är trött på att jämt få skit för allt, ska rätta mig efter andra människor hädanefter, så slipper det bli en massa skit!

Det kommer att sluta med att jag inte skriver någon blogg över huvudtaget, folk kan fan inte annat än att gnälla!

Det är helg, jag borde vara glad. Går inte riktigt som jag vill!

Hoppas ni andra har en trevlig helg iaf, jag ska slänga mig i soffan och sova bort hela jävla helgen.



Kommentarer
Postat av: Ingela

Man ska skämma bort den gravida, förstår inte människor det så har dom ingenting o göra i dess närhet. Man måste ju få njuta av det underbara att ha bebis i magen. KARLSLOK, SKÄM BORT TJEJEN DIN ISTÄLLET FÖR O GÖRA BORT DIG! :)

2007-12-21 @ 17:07:00
Postat av: Maria

Skit i alla som gnäller och ställer till med oreda. Koncentrera dig på de som bryr sig och det som du mår bra av istället. För det finns gott om det också..även om skitskallarna har en tendens att göra lite mer väsen av sig :S
Kraaam...

2007-12-21 @ 17:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0