Helgen slut.

Vadfan, måste helgen vara slut nu redan?! Darlingen kom ju nyss hem!! =( Och imorgon så åker han. Suck.
Har iaf haft en underbar helg, helt klart!! Eller ja, den har inte varit underbar för att vi har gjort något speciellt, utan mest för att jag fått varit så glad. Dock inte när det varit en massa folk här, men vem säger att folk inte får vara här? Är såklart skönt med lite folk ibland också. Får passa på, på helgerna medans folk vill vara här. När jag är ensam så kommer inte en jävel hit. Yeye. :)

Nästa gång Daniel kommer hem så åker vi på Ultraljud! Hihi =)

Hm, försöker få Daniel o känna bebis när den sparkar, men den slutar så fort han lägger handen på magen. Suck. Han lär ju också få känna? Tycker jag iaf!! =) Är väl inte bara jag som ska få känna allt det mysiga med det hela heller..
Imorse vaknade både jag och bebis av att Daniel nös.. =P Haha. Verkar vara livligt i magen ganska ofta numera. Förut var det bara på kvällarna, men nu känner jag litegrann hela dagen. Så det är mys! =)

Ska försöka dricka en massa kallt vatten sen när Daniel kommer hem, får se om han får känna något då. =)

Jaha. I fredags var det en massa folk här. Någorlunda trevligt var det iaf. Kikade på Idolfinalen, dom andra drack öl, dom som fick dricka =P Fuskisar. Jag får stå ut =) Har klarat mig hittills så..

Igår så käkade vi räkmackor, mums! Inte helt fel.. =)
Blev dock sur när Daniel o Fäldt kom hem, för Fäldt sa att dom hade åkt cross, o jag hade legat i soffan med kudde o täcke o var skithungrig, otålig, sur. :P
Blir såklart skitsur när han säger detta, o lägger mig i sängen o grinar.. HALLÅ?!?! Kan jag också få vara normal nån gång?! Ptja. Får väl stå ut nu med.. =P Blir bara värre o värre, känner jag. Till Idolfinalen i fredags, när Marie vann, blev det likadant. Hm. Var massa folk här då, så man vill ju inte direkt visa det. Haha. Tror ingen annan märkte, inte ens Daniel som satt brevid mig, så det var väl tur det :D

Hm. Tänkte ta och diska och dammsuga lite. Frågan är vilket man ska ta först? Kanske ska jag börja dammsuga först innan det blir för mörkt? Nääe, tar nog disken först, så får det bli.

Idag ska vi bara mysa och slöa o duscha. Mys! =)

Ingela, det kommer nog kort på jackan o mysdressen imorgon istället =)

Jag älskar dig över allt annat! Vad gjorde jag utan dig? Det märks så väl när du är borta, man sitter bara och ugglar och väntar på att någon ska höra av sig, eller att man ska få ett mysigt sms av dig så man kan somna gott, eller liknande. Tack för att du står ut med mig, även fast jag är som jag är! Men antar att vi får stå ut tills i maj iaf. :)
Vi får något underbart tillsammans efter all smärta och allt denna tiden har medfört.
Älskar, älskar! Fyfan vilken KÄRLEK!

Kan man säga annat än att man varit fäst vid människan från första stunden?! Han har något speciellt!! Jag tänker ALDRIG släppa taget om honom, den saken är jävligt klar! Det underbaraste jag har. Mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: A-K

Ha ha känner igen de där för å va lätt-grinad.
När jag väntade Neo,så skulle Jocke åka och köpa pizza. Han kom hem med fel pizza,å jag grinade HELA dagen,ha ha.. fy va hemskt...
Han va helt förstörd stackarn *fniss*
Mysigt me UL snart,ska ni ta reda på kön???
Kram

2007-12-11 @ 10:58:49
URL: http://kalleankakarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0