Helg!! /Uppdaterad

Äntligen helg, och jag får ha min älskling hemma, hoppas jag? Hoppas på att vi kan vara med varandra iaf, även fast han inte är hemma.. Vore ju kul om vi sågs en hel helg någon gång iaf. :)

Ska till Kupolen idag med mamma, och köpa den där jackan jag har lagt undan, byta trosorna, och bebisdressen. Som sagt, hellre en storlek för stor än en för liten. Helt klart!

Väntar bara på att mamma ska bli klar på affären någon gång, så vi kan få lite mat i magen, kanske. Är ingen höjdare att gå på Kupolen utan att ha ätit något, då svimmar jag. Och det vore inte så skoj, direkt. Då äter jag hellre före, så man slipper sånna där saker.

En vecka kvar!! :D

Snart är det jul också, hur kul är det? Suck. Tycker inte om julen, vet inte varför. Blir väl skillnad sen när man har barn. Då vill man att dom ska ha det bästa, kan jag tänka mig.
Vet inte alls vart vi ska vara under jul, om vi ens ska vara tillsammans under jul? Jag hoppas då på det iaf, men får väl se, Daniel får bestämma det där.

Jahaja. Det kan väl ändå inte ta 45 minuter att handla på Hemköp? Lite snabb kan man väl vara iaf, tycker jag. :P

Gud vad skönt att han äntligen är hemma! Det märktes igår. Haha. Vilken fjant man är, grät när jag skulle sova. Varför? Hah, jadu. Inte en aning? Var väl bara så skönt att han var hemma igen, antar jag.

Undrar vad som händer i helgen då.. Ikväll blir det iaf Idol, och räkmacka! Jag tänker äta det iaf, sen om jag får lov att sitta själv och äta själv, då är det väl så då. Vore ju tråkigt om det blev så, såklart.
Får se vad som händer dom andra dagarna.

Bah. Jag vill ha gulliga sms. =( Sånna där jättegulliga, som man smälter till och som man aldrig tänker ta bort!! Hm. Det kommer väl det med, antar jag. Händer dock inte så ofta. :P
Man får väl vara glad för det lilla man har?

Näe, ska ringa och höra vart mamma tog vägen, så man får någon mat idag.

Hejhej.





*********************'



Har varit på Kupolen nu iaf. Bytte både mysdressen och trosorna, och köpte jackan. Så nu får det bli som det blir. Köpte faktiskt Absolut torr också. Ska prova redan ikväll, får se hur det går. Hoppas på ett bra resultat iaf :)

Hm. Får se om det ens blir någon räkmacka, lär väl visa sig då. Beror på när Daniel kommer hem. Hoppas han inte kommer allt för sent iaf.

Mysdressen till bebis, ja. Det fanns inte i den storlek jag ville ha, så fick byta till en annan. Tråkigt. Hittade en grön med små dinosaurier på, hur söt som helst. Fanns inte i storleken jag skulle ha där heller =/ Så fick bli en vit, med gröna ränder på istället. Det får gå det med. :)

Jahaja. Vill inte folk så är det väl så, kan inte tvinga dom till något dom inte vill, såklart. Men men...
Det är väl som det är.


Skiter i det här nu.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag vill se jackan! :)
Och mysdressen! :D

2007-12-07 @ 19:09:06
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=smarties

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0