Forts. från föregående.

Var på Kupolen en sväng idag, med Micaela. Trevligt var det. Höll dock på att svimma när jag stog i McDonald´s-kön. Fick lov att säga åt Micaela att handla åt mig, så jag fick sätta mig. Suck. Hade ju ändå ätit en massa mackor före jag skulle gå dit? Jaja. Nu blev det som det blev iaf.
Fick mina 2 cheeseburgare och min cola, sen var jag nöjd. =)

Gick runt och kikade lite, hittade en längre t-shirt på H&M som jag köpte, bra för magen att växa i. Skönt också, kan ju inte ha mina vanliga t-shirtar längre, magen är i vägen. Kan inte ens ha vissa av mina dragkedjströjor. *Sucka lite mer*. Men jag är glad ändå, att magen faktiskt verkar växa nu =)

Hittade även en jacka på Cubus, halva priset. Superfin var jackan. Blev riktigt sugen på den, provade den, men den satt ganska högt upp...vid magen så att säga, varm var den. Vilket var ett stort plus i kanten, min jacka kan ju knappast vara en vinterjacka, med tanke på att jag har haft den även på sommaren (!!). Jackan var ändå på rea, så har starka funderingar på att köpa den, så det får nog bli så. Är ju mamma som betalar iaf, så. =)
Letade även efter ett par skor, men hade ingen större lust att springa runt på heeeela stora kupolen hela kvällen. Så det får kanske bli imorgon eller något.
Hoppas på att jackan i strl S finns kvar, så man kan ha en tjocktröja under iaf. Blir nog bra, tror jag. =)
Kikade lite smått på en ny BH också, eftersom att jag inte kan ha min längre? Hm. Gick från till att kunna ha den till att inte kunna ha den, på någon dag bara. Hemskt. Skönt samtidigt också. :) Då vet man att det faktiskt händer saker. =)
Hittade dock ingen bh, ingen som såg snygg och skön ut. Förutom en, men så fanns inte storleken jag skulle ha, bara allt däremellan, såklart!! Det slår aldrig fel! Får leta på en ny snart, så jag slipper grina över att min favoritBH är för liten. Bokstavligt talat grina över att den är för liten, ja. Vadsjutton. Kan inte rå för vad jag känner ;) Hihi. Tårarna måste ut någon gång, så är det.

Alltså, vad är det folk håller på med egentligen?! Man går inte och har sex med någon som är förlovad och har barn, och personen i fråga VET OM DET! Dessutom så gör man inte så när man har barn och är förlovad.. Vart i hela helvetet tar världen vägen? Folk är inte ett dugg normala.
Verkar som att folk utan förhållande finns för att FÖRSTÖRA för dom som faktiskt har det bra!! Nu får ni fan ta och skärpa till er och börja tänka efter, med era IQ-befriade små hjärnor!
Säger som vanligt, vattnet måste vara förgiftat med en massa skit!!
Håller stenhårt på min och Smarties teori, jag!

Ni som tar åt sig av det man skriver borde känna sig väääldigt träffade. Varför skulle ni annars ta åt er?
Varför slösar jag ens min energi på er kråkor som betyder skit? Jag är nöjd ändå, men man lär väl iaf få ta och skriva av sig i sin egen blogg utan att någon kommer och klagar, eller? Nu kommer vi till det där igen, ska du bestämma åt oss också? Vad vi ska göra, vad vi ska säga, och hur vi ska göra. Bah. Visst, varsågod. Det visar bara hur lite du själv har att göra, som verkligen måååste lägga sig i andras liv och tänkande.

Tanken på sånna idioter är som bortblåst just nu. Nu är jag glad, och borde väl ändå kunna få njuta av resten av tiden som är kvar.

Pratade med min älskling innan han skulle lägga sig, och blev genast mkt lugnare i kroppen! Sånt som behövs ibland.
Har ju som sagt inte sovit någon middag, hur mkt jag än försökt så har det inte alls gått. Så nu börjar jag bli rejält trött, så ska nog slänga mig i soffan med täcke och kudde och hoppas på att somna där. Skönt!
Vill inte lägga mig i en tom och stor säng helt själv =/ 

             1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, ---> 14 <---
Dagen då vi får se vårat barn! Ditt och mitt, som är gjord av en j*vla massa kärlek! Dagen då vi blickar frammåt och försöker föreställa oss hur livet kommer se ut, när vi faktiskt är 3 i familjen.

Jag älskar dig Daniel, över allt annat, och det vet du om också!! <3


V17 (v16+4)


Börjar bli lite bebismage =) Mys!

Dags för tandborstning och en släng i soffan.. Godnattis.


Passar det inte att läsa det jag skriver i min egen blogg, så vad sjutton gör ni då härinne?! Tror dock denna person är inne och snokar iaf, spelar ingen roll vad man säger. Yeye. Vill du sitta och snoka, så gör det då, men bli förtusan inte irriterad över vad jag skriver, jag har ändå rätt att skriva vaaaad jag vill i min egen blogg. Så ge fan i! :P


Passar förövrigt på att tacka min hejjarklack! :D Inte alla gånger man har en sån inte.. Hihi. =)

Kommentarer
Postat av: johanna

hejsan. vill du också ha gratis biobiljetter och
present kort hos de bästa butikerna ?
klicka på länken nedan och bli medlem.
jag garanterar att detta inte kommer kosta
dig någonting. isåfall står jag för det :) kram.

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

2007-12-04 @ 00:44:04
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: vicki

ja du de fins då konstiga människor;-)
ååååååh .. jag såg din fiiiina mage.. *tok avis* nu börjar de bli nått juh .. de är juh såååå fiint=)

2007-12-04 @ 12:36:59
Postat av: tandra

Njuuuut av de lilla livet du har i magen, skit i folk som är avundsjuka på din fina mage och den värdefulla pärla som ligger där i :)

2007-12-04 @ 18:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0