Äntligen hemma!

Wiie, nu har min älskling äntligen kommit hem! Han överraskade mig i duschen, och höll på att skrämma livet ur mig. Hjärtat var uppe i halsgropen när han drog för drapperiet och sa hej. :P
Mysigt att han faktiskt kom och överraskade mig i duschen, även om det inte var allt för kul att bli skrämd :D
Så nu är han hemma iaf! Hihi =)

Imorgon är det den stora dagen! Hoppas allt går bra nu då.
Jag kommer Aldrig kunna somna ikväll, känns det som. Är alldeles för nervös för det. Hm.
Ääääh, vad är jag nervös för? Att få se vårat eget kött och blod i magen? Ska iaf bli superskoj, även om jag är nervös. Helt klart! =)

Skönt att äntligen ha honom hemma igen, även om han är hos sina föräldrar nu o lagar crossen, eller nåt :P
Roande är det inte, tycker jag iaf. Fytusan. Sånt där får dom leka med själva. Ville inte ens gå ur duschen för att han skulle åka. Kunde lika gärna suttit kvar där tills han kom hem. Haha =)

Hm. Inget bra på Tv idag! Gud vad jag hatar torsdagar. Får nog ta och kolla på Insider jag med. Läste i Marias blogg att det verkade spännande, så det är det nog säkert :P

Haha. Mamma berättade att hon köpt första julklappen o lagt under granen, och vet ni vad? Den var till mig. Så ungarna är jättenyfikna vad det är för något. Alla utom jag. Haha. Det får man ju se om 11 dagar, så det är dumt att vara nyfiken =P
Tiden går nog fort ändå =)

Nehe. Slänga sig lite i soffan och äta något gott då, kanske. Nu vad det kan vara :)

Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: MiniMie

*nyfiken hur de gick idag på UL...

2007-12-14 @ 10:29:04
Postat av: Ingela

Lycka till idag! Väntar spänt vid msn för att få höra nyheterna :D

2007-12-14 @ 11:29:56
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=smarties

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0