Äntligen är det..

...över! Den förbannade julen, som man klarar sig så bra utan! Har inte varit många bra dagar på denna vecka, må jag säga. Så därför är det riktigt skönt att den snart är över.

På måndag är det nyårsafton också, ett helt nytt år börjar.. Året då vi ska få vårat eget kött och blod utanför kroppen. Hur mysigt och underbart är inte det?
Det är bara förlovning kvar sen då.. Haha. Det lär man få se sig om efter i stjärnorna! Drömma får man! :)

Magen växer och växer, riktigt mysigt. Börjar få en sån där snygg hormonrand också, tur jag står ut ;)
Den har inte blivit SÅ lång och synlig än iaf, så jag kan vara glad än så länge. =)
Daniel har ännu inte känt några sparkar,.. Eller, det har han faktiskt, men vet han om det själv, tro? Njaa.. Han hade handen på magen någon kväll här när vi skulle sova, och då sprattlade h*n runt därinne, men jag sa inget till honom om han kände det, för jag skulle se om han upptäckte något själv, men det verkar han ju inte gjort, eftersom att han inte sa något. :P
Men men.. Det kommer väl det med. Ska han känna något så lär han väl få sitta med händerna på magen hela tiden, och det lär aldrig inträffa. :P

Hade sååå ont i magen igår, så jag visste inte alls vart jag skulle ta vägen! Så vi funderade på att åka in.. Men vi kom inte riktigt så långt, för det hann bli bättre. Upptäckte att jag hade världens magknip, och att det måste ha varit det som gjort att jag haft så ont i magen. Hade nog mkt att göra med att jag var så orolig i kroppen också, man blir väl så när det händer en massa skit runtomkring..

Hoppas verkligen att det inte händer en gång till, så arg, ledsen och besviken som jag var då, det har jag nog aldrig varit i hela mitt liv? Hemskt var det iaf!

Nytt år, då får vi ta nya tag, helt enkelt! Helt klart! :)

Ungarna fick ett Guitar Hero i julklapp, var dock en ruskigt tråkig skiva dom hade köpt till, men det funkar.. Går att spela iaf! :D
Nu du, Maria. Nu får jag träna istället för dig tills vi ska ha våran kupp! ;)

Ska väl hem till mamma om ett tag iaf, och jag som hade köpt en massa godis vi skulle ha tills idag? Hm. Jaja, får äta det imorgon eller så, då. =)

Vi har lånat Louie en sväng också, har haft honom i 2 dagar nu, eller är det 3? Hm.. Nåja, vi har lånat honom iaf. Eller, Daniel har lånat honom. :P

Lägger väl ut dom nyaste korten på magen då, så kan jag lägga upp nya sen när jag tagit några.. Går in i v21 på måndag, helt otroligt! =)



Lite tjockis börjar man bli iaf! =)



Vet inte riktigt om min hormonrand syns här, men jag kan se den iaf.. Det räcker väl? :D


Har blivit så förkyld så jag springer runt och nyser och snorar om vartannat. Ganska småjobbigt är det, men vad gör man. Jag får stå ut tills det går över, helt enkelt. :)

Var ett bra tag sen jag skrev något här nu, har ni saknat det? :P
Har haft det ganska struligt och jobbigt med allt, så har inte ens haft någon energi till att skriva...

Bah. Ska sluta ringa till folk, tror jag. Idag är en sån där dag som ingen svarar i telefonen.. Vad ska ni med telefon till då? Helt sjukt. Jag behöver egentligen inte heller någon telefon, för det är ingen som hör av sig iaf. Så mig gjorde det inget om jag var utan..

Näe, nu ska jag klä på mig, så jag slipper frysa ihjäl nu efter duschen.

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hehe..vänta du bara. Du är gravid och kommer inte ha något tålamod, så jag vinner nog iaf ;)
Och du...nu har du mage my dear, sjukt sött ju :)

2007-12-29 @ 20:30:48
Postat av: MiniMie

riktigt söt mage!!!!
och äntligen kom de ett nytt inläg.. =) *har väntat*

2007-12-30 @ 17:10:08
Postat av: Maria

Jupps..jag ska bara försöka skaffa fram någe badkläder som jag kan visa mig i ;)

När ska du uppdatera bloggen då? hihi

2008-01-06 @ 20:59:15
URL: http://www.xxcultivatedbimboxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0