Ännu en måndag, behöver jag säga mer? ;)

Jag tror faktiskt inte det, va? Vaknade såklart kl 6 imorse, när Darlingen gick upp. Men vad gjorde det, jag kunde ju somna om igen, även fast det blev vid halv11. Sov till halv 12-12 ca. Skönt var det. Helst att man inte sov så länge också.

Har inte gjort så mkt idag, mer än att varit upp till affären och handlat lite mat, gjort mat, ätit, osv. :P Annars har det varit hur lugnt som helst!

Ja, visst ja. Har inte skrivit sen vi var på UL! :D Kanske är dags att skriva om helgen då. =)
Behöver inte skriva så mkt mer om UL, förutom att det var underbart att se lill*n! Som faktiskt hickade, tränade på att andas, svalde fostervatten.. underbart!

Förövrigt så gjorde vi inte så mkt på fredagen. Tog det mest lugnt. Fäldt och Micke var här på kvällen, tror inte det var någon annan här. Iaf så gick vi och lade oss vid kvart i 12, och det var skönt, ska ni veta. Somnade på 3 röda! :D

Vaknade ganska tidigt på lördag morgon, kring 10-tiden någonstans. Låg dock o myste i sängen tills kl var 11, ca. Senare hände inte så mkt mer. Daniel hade lovat sin bror att han skulle köra dom, och grejor. Så jag passade på att leka lite med Malin och Kevin, och Malins mamma. Så vi käkade tacos och myste. Kikade på Svensson svensson. :D
Jag myste lite med Kevin, huuur mys som helst. Gud, vilken underbar unge!! 
Medans Malin hängde tvätt, så myste jag o Kevin massor i soffan. SÅ SÖT! Han är en riktig snygging, ska ni veta! ;)
Ni måste ju bara få se ett kort som Malin tog på oss, medans hon hängde tvätt faktiskt =P

<>

Visst är han underbar?! :D

Så kikade vi på lite film. Ett öga rött, blev det. Daniel ringde efter han skjutsat ner att folk på stan, när det var någon minut kvar på filmen, så jag sprang ut och vi åkte till Falun och hämtade Ramus. Släppte av honom vid Liljan. Så åkte vi till mamma, men dom sov. Så jag fick skjuts hem, och Darlingen fortsatte mot målet han skulle till. Jag satt väl vid datorn en sväng och trökade, och vid tv:n. Byttes av lite så det inte skulle bli allt för tråkigt. :D
Lade mig ganska sent, faktiskt. Vid 4, ca. Och Daniel hade inte kommit hem då.. Ringde och sa godnatt. Tyckte sååå synd om honom som var så trött och var tvungen att vara ute till så sent.

När jag precis somnat till Björnbröder 2, vid 5 ca, så hör jag en stor högljudd duns på balkongen. Kunde inte röra mig för jag visste inte vad det var. Lät som att hela huset skulle rasa, ungefär. :P
Nästa gång det lät så var jag tvungen att kika ut, och där så Ante i egen hög person. Tror ni han var pigg? Haha. oj oj! Aldrig varit med om en så flummig människa som inte ens vet vart han varit under kvällen.

Han sa något om att jag skulle slänga ner nycklarna. Så jag fick passa på att klä på mig snabbt som attans innan han kom in genom dörren. Trodde faktiskt att han visste att Daniel inte var hemma, men visste han det? Nej. Han stog som ett fån och frågade vart han var någonstans? Haha. Jadu, ute och skjutsar folk någonstans.

Så började han prata om att han tappat sin telefon.. Ehm, jaha? Så Ante fick låna min telefon och ringa Daniel, för Ante var helt hundra på att hans telefon låg i Daniels bil. Haha, detta är roligt. Daniel hade inte ens skjutsat hem honom ;) Hahaha. Tror han ringde TRE gånger och frågade om hans telefon låg i Daniels bil. Men inte det, nej. :P

Till slut så blev han så matt så han skulle fundera på vad han gjort under kvällen.. Jasså, han skulle det va? HAN SOMNADE! Tvärts över sängen, med alla kuddar utom en?!

Jag lade mig i sängen jag med, fast på min sida, den lilla sida som fanns kvar, och väntade på att Daniel skulle komma hem. Kunde inte ringa honom heller, för Ante hade min telefon i handen. Inte direkt så man vill peta på någon när man sover. Då tror dom väl massa konstiga saker. Så han fick gott ligga där med telefonen.

Jag somnade till en annan film denna gången. Och vaknar sen av att Daniel ligger brevid mig. Eller om det var för att han lade sig brevid. Kommer inte ihåg faktiskt. Trångt var det iaf!! Jag och Daniel fick dela på EN kudde, en jävla riskudde (en dålig kudde alltså!). Jag vaknar senare av att Antes hand ligger 1 cm ifrån ansiktet. Ehm. Då var det dags att vända på sig, kan jag tala om. Haha.

Har aldrig sovit 3 st i sängen, förutom när jag, Daniel och Rex sovit där då. Men hur mkt räknas Rex? Han tar inte SÅ stor plats som Ante.
Fick veta sen att Daniel tagit kort på oss när vi sov. Haha.

Tänkte lägga mig på soffan för att undvika missförstånd, men det blev inte så. Orkade verkligen inte flytta på mig. Som tur var så blev det inga missförstånd!
Förutom från min sida numera, Daniel säger att jag sovit med någon annan. Ehm, ja till viss del. Dock ingenting jag ville, jag skulle ju faktiskt ligga vaken tills Daniel kom? Hm. Iaf, när Daniel säger sånt så blir jag jätteledsen. Haha. Dock inget jag visar, för då vill man bara lägga sig och sova tills nästa dag! :P Jag visar inte för folk att jag gråter, förutom vissa gånger.
Folk förstår ändå inte varför man gråter, så ingen idé att visa det för dom iaf. Och hur många kan prata samtidigt som man har världens gråtattack? Inte jag iaf!

Söndagen blev väldigt lugn och skön, iaf. Blev lite pizza framåt kvällen. Ante, Fäldt och Micke var här o käkade. Dom åkte sen vid 7. Var meningen att jag och Daniel skulle se den där filmen som gick på trean, som började kl 22! Are we there yet? hette den, ja. Men det blev inte så mkt av det, Daniel satt vid datorn och "kommer snart", var allt man fick höra. Ehm. Jojo. Tur man slutar lyssna på, "kommer snart", "jag ska bara", osv. :P
Blev så jävla sur så jag gick och lade mig i sängen efter ett tag och läste min gravidtidning istället. Fyfan. Var så sur så jag ville grina!!
Men vid kvart i 11 så kommer han in och lägger sig. Jaja, det var våran ensamma kväll TILLSAMMANS det. Näädu, med datorn, o jag med tv:n. *sucka lite*. Jaja. Vi fick ju vara ensamma förövrigt. Hm. Dock inte ensamma och tillsammans, så som jag ville. Nääädu.
Livet är inte alltid lätt, säger jag bara =)

Jag ska aldrig mer vara gravid om man blir såhär, den saken är klar! Har blivit världens monster.. Och vet ni vad? Jag gråter JÄMT, för minsta lilla, känns det som! Sist idag..
Jag skrev ett sms till Daniel om att jag hade planerat att vi skulle gå på Kupolen på fredag och kika lite. Och att jag hoppades att det skulle bli av, eftersom att allt annat som blir planerat bara glöms av, eller skits i.. Något liknande iaf. Så ringer han och berättar att jag måste planera lite bättre. Jaha, hurfan gör man det då?! Ska sluta planera saker, verkar det som. Iaf, jag skulle planera lite bättre för att han skulle på julbord med jobbet på fredag. Bläää! Det hade jag totalt glömt av. Blir så sur efteråt så jag lägger mig o grinar i sängen. Hallå?!?!
Aldrig mer vara gravid, var det, ja!

Hm.. Nu har jag gjort något här, texten är superstor, vilket den inte brukar vara annars. :P Vet inte hur jag ändrar tillbaka heller. Haha. Har kommit åt någon knapp. Jaja, så är det väl då :P

Har faktiskt fixat ett kort från UL nu! Ska väl lägga in det så ni får se. Blev dock en halvkass bild, för kameran ville inte ta kortet så bra, så fick ta med telefonen och ha lampan på samtidigt.



Vårat kärleksbarn! =) =) <3


Imorgon blir det att baka julgodis med Vicky och Bella! Tänk vad gott med knäck, och sån där seg julkola? Fyfan.

Har t.o.m drömt om JULSKINKA inatt! Fyfan. Det är verkligen något jag längtar efter. Julskinka och senap, på hårdbrödmacka. Mums! :D

Nej ni.. Nu blir det nog sängen! =)

Hoppas ni orkade läsa ända hit även fast det blev huuur rörigt som helst! :D Hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: vicki

hihi.. ja du inte de lätaste att vara gravid gumman!! men de här klarar du galant=) å du kommer säkert sakna magen sen;-)

2007-12-18 @ 01:23:44
Postat av: Maria

Hehe...ja ibland finns det lite mer att skriva om. Eller lite mer tid att skriva på kanske, rätt bra tidsfördriv när man inte orkar göra något annat :P.
Jao..jag kan höra av mig i dagarna. Håller på och städar och rensar här hemma *pust*
Sköt om dig så höres vi...kraaam

2007-12-18 @ 12:17:34
URL: http://xxcultivatedbimboxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0